空中玻璃屋

睇完巡遊, 我哋2個都成身臭汗, 我仲攪到披頭散髮咁... 

好彩撞唔到熟人啫~~ 😉

梳洗完, 又嘆咗個下午茶, 時間都仲早喎...

於是, 我哋就走去楊屋道街市對面, 由兩座大樓相連而成嘅〔如心廣場〕, 上去睇下個玻璃觀景台嘞.

連接兩座大樓嘅天橋, 位於41樓, 由於office果座仲起緊, 所以我哋就由酒店果邊上去嘞.

酒店41樓其實係餐廳黎o架, 不過上去行果條橋, 係無人會理你嘅... 我哋後來仲玩到坐喺地, 兼瞓喺地tim呀~~ 真係污糟糟呢!

一上到去, 嘩~~ 嗚~~ 就俾個view迷住喇~~ 果時仲烏雲蓋頂, 零舍有氣勢.

不過好快, 就落大雨喇!

嘩啦嘩啦~~~~

睇住d雨, 由頭頂, 兩邊, 甚至腳底, 係咁飛舞亂墜... 

個感覺好得意, 好新奇呀!

我計劃下次去睇夜景, 應該仲好feel o架~~ :mrgreen:

[rockyou id=75656523&w=480&h=360]

http://www.rockyou.com/show_my_gallery.php?instanceid=75656523

後記: 

影得果半日爛鬼相, 返黎都要攪成個禮拜至出哂落blog, 生產力真係非常之弱呀吓... :mad:

Posted on 02/07/2007, in 花門私攝, 食住黎睇. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 哇!我畏高,如此玻璃觀景台只有嚇死我的機會。

    唔會嘅~~
    聽落41樓好似好高咁,
    但其實上到去一d都唔驚嚇呢!
    而且個view真係令人心鄺神怡o架~~

    C

  2. 你係咁上下架喇, 你咁忙…

    喂, 我睇啲相都幾好feel喎… 企喺玻璃上面望落去, 好刺激呀…

    Well…
    我唔係忙啦,
    係辦事不力之嘛…

    可能係咁啱遇正落大雨,
    所以特別好feel,
    我回程果時開始天黑,
    見到個天深藍得好靚,
    我諗如果當時仲喺果度,
    肯定好浪漫o架.

    C

  3. 就咁上去架咋? 我都想去影下相呀….講次details d 點去啦~~

    仲唔夠detail咩?
    我已經話:
    1) 喺楊屋道街市對面;
    2) 由酒店入;
    3) 上41樓;
    4) 喺個餐廳隔離.
    咯喎?

    妳係咪想取代kiki嘅位置咋?
    XDXDXD

    C

  4. kiki 係咁架咩? 哈….

    楊屋道呀….等我搵下先……

    😛 唔知呢?

    個街市好出名o架…

    C

發表迴響

