巡遊開始嘍~~

終於等到開始有巡遊隊伍行出黎嘍~~

我同男友仲搵到個有樹蔭嘅位置tim, 成個過程影咗好多相呀, 大家要慢慢睇呀~~

ξ   ξ   ξ

我係第一次睇舞龍o架咋, 原來成條龍每一part都要分2個人輪住黎舞, 但見個龍頭就一人舞幾下就要轉人, 應該真係好重呀, 考手力之餘又考腰力, 好辛苦... 

舞龍珠果個仲無轉過人tim, 完全係力嘅表現呀!

ξ   ξ   ξ

熊貓酒店果2隻熊貓, 唔知係咪見我影相呢? 佢哋俾咗好多飛吻我呀~~ 呵呵~~

仲有人負責派扇俾我哋, 真係啱用嘞. 

後來我哋知道, 原來有一款嘅扇係熊貓頭cut o架, 男友見我鍾意, 就走咗去前面攞個俾我, 點知去咗好耐都未返...

之後佢話我知, 佢要跟住隊伍行到好遠, d工作人員先肯再派熊貓頭咋!

真係辛苦佢囉~~

[rockyou id=75652369&w=480&h=360]

Posted on 02/07/2007, in 花門私攝, 食住黎睇. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 有無影到熊貓扇既相呀???

    妳都冇睇哂d相…
    裏面咪有一張囉…
    😦

    C

  2. 我見到啲人好熱呀, 覺得佢地好辛苦… 不過真係幾熱鬧…

    其實果日都好好風o架,
    不過佢哋要乾煎就好慘,
    個大會未開始時,
    我見佢哋d妝都溶咗一大半lu…

    C

  3. 咦咦, 係咩? load 得慢丫嘛…..

    咁而家睇到未?

    C

  4. 比把扇遮住個頭果個係你黎咩? 係喎…剪左頭髮喎……

    😕
    係咪玩呀?

    C

發表留言