巡遊中...

巡遊隊伍之中, 以跳舞團體最能展現最多嘅笑臉.

當中有個芭蕾小妹妹, 謀殺咗唔少人好多mb, 因為佢既漂亮又可愛呀, 而且佢哋遊到我面前時, 剛好前面塞住咗, 無得前進住, 所以佢哋就原地表演咗好耐.

我影個小妹妹時, 不停咁同男友讚佢好可愛, 跟住有人應我: Yeh~~ She’s very cute.

原來係隊伍裏面嘅人, 啱啱企咗喺我前面, 我估佢應該係果個小妹妹屋企嘅傭工呀, 佢仲一路叫小妹妹望過黎, 所以我就影到好多佢嘅靚樣喇.

唔該哂~~

[rockyou id=75653076&w=480&h=360]

Posted on 02/07/2007, in 花門私攝, 食住黎睇. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 排第幾果個呀,四個都可愛喎!

    我講緊最細粒果個,
    佢有幾張單人相o架!
    有張仲揭起條裙仔tim.
    ^m^

    C

  2. 唉!!! 我睇你唔到… 我睇你唔到…

    唔好咁啦~~
    我諗係妳公司block咗個function咋,
    我俾哂d links妳,
    睇吓睇唔睇到…
    http://www.rockyou.com/show_my_gallery.php?instanceid=75653076

    再唔得,
    就唯有等妳返屋企先睇lu. :-p

    C

  3. 咦…荃灣黎架??

    喺[71假期]度,
    我咪講咗去荃灣囉…
    😛

    C

  4. 咁我返屋企先至睇啦…

    哦.

    C

  5. 勁呀, 踢腿踢到最高嗰一刻都影到…

    哈哈~~
    我數住佢哋個拍子黎影吖嘛~~
    :mrgreen:

    C

  6. 我呢排失憶呀….你比我扮下認到新界唔得架咩….

    .\\_//.

    妳當呢度d readers傻嘅咩?
    我真係扮"妳認到係新界"喎~~
    我咪會俾人笑?

    .\\_//.
    (我夠識啦~~ hahahaha~~)

    C

發表迴響

