黑與白之交錯

8.jpg

9.jpg

Posted on 30/06/2007, in 花門私攝, 食住黎睇. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 放假lee幾日,好多日都係咁呀~~嗚嗚

    尋日咪好天囉~~
    係挨晚落大雨之嘛…

    C

  2. 都好過成日落雨既!不過就唔可以將啲衫晾出去囉!

    哈哈哈~~
    如果要晾出去,
    就一定要留喺屋企睇實呀,
    d失魂雨真係估佢唔到o架!

    我都鍾意曬衫,
    好鍾意d衫有陽光味~~

    C

  3. 呢幾日真係咁架… 明明好好太陽, 突然間可以傾盆大雨… 今朝我屋企附近就係喇…

    係呀…
    不過如果呢d雨喺夜晚落就幾好o架,
    會涼好多,
    呢排夜晚我都唔駛開冷氣瞓呀.

    C

  4. 真係覺得好神奇,我地大家都有啲共同既喜好,似乎。我都鍾意陽光味的衫,感覺好真實,亦好有生命力。

    哈~~ 唔好忘記我唔好榴槤同壽包喎…

    d衫有陽光味,
    就一定好乾淨啦~~

    C

  5. 夏天唔開冷氣我瞓唔到架…

    我都知市區係好難唔開冷氣,
    我果度除咗夏天大風之外,
    我仲有張超涼竹蓆,
    所以就可以開少好多冷氣喇~~

    C

  6. 係喎,我地係因極端而認識ga 喎,咁你轉食patpat包喇,我最多唔食榴槤就你嘞!

    唔好咁啦…

    妳喺我面前唔食榴槤,
    就功德無量嘅~~
    但係妳可以隨便食patpat包o架!
    我會讓哂俾妳食…

    heehee~~ 好朋友嘛~~

    C

發表迴響

