放開懷抱留言吧

發覺有好多朋友都唔鍾意留言, 無論係留言俾人又好, 俾對方留言又好...

只要無人接電話, 就一定唔會留言, 情願即刻收線當無搵過對方, 有人甚至索性唔用留言信箱, 總之搵唔到自己嘅話, 就一切隨緣喇~~

好在, 花門氏宅上上下下各人, 都唔介意留一個言.

而且, 人人自成一格, 例如:

花門爸: 唔. 叫機主打電話返屋企. (然後喺掛上電話之際: Chiuuuu~~ 又試無人聽電話o架~~)

花門媽: 呀... 打電話返屋企吖. 唔該~~

Ö

咁... 係因為, 花門兩老仍然留戀於call機年代嘅風雲歲月囉...

咁... 對新生代, 我哋又有d咩寄望呢?

哈哈~~

個別人仕就會時有驚喜囉, 唔會獨沽一味o架.

以下呢段聲帶, 經過我特殊處理...

認真d聽...

真係聽唔明, 我先出字幕啦! :lol:

 

Posted on 30/06/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 呀….講真我都麻麻地鐘意留言0架~~唔知點解呢~~除非真係好急啦…就會留~~~
    有時我反而會send個sms比對方,等對方打返比我

    sms都好吖~~
    好過真係乜都無.

    有時d call仲連caller display都唔知係邊個,
    都唔知點搵番人o架… 😦

    C

  2. 我都係比較喜歡SMS,清楚啲嘛!

    如果我果d唔留言嘅朋友,
    都會用sms,
    咁就好咯~~

    C

  3. 對我而言, 果個人唔留言, 我就會assume 佢唔係要交代一d 重要的事.

    我就咁o架:
    如果我miss咗個call, 果個人又唔再打俾我, 即係非緊急事故.
    如果有留言, 我一聽完會即覆.
    如果無留言但有聯絡軌跡嘅, 就得閒先搵番佢.
    如果淨係得個我唔知係咩嘅電話號碼, 或甚至乜都無, 就唔會搵o架喇.

    不過, 就成日俾人話我好難搵喎…
    x_x

    C

  4. 我都會留言架… 除非搵嗰個人只係好無聊咁想同佢吹吓水, 搵唔到就由得佢囉…

    我知呀~~
    我都收過妳留言啦~~
    heehee~~

    C

  5. 我都會留言架喎, 除非知道人地好忙未必會聽留言. 如果係咁, 聽左無人聽我就會sms 多囉.

    咁就證明妳哋唔係我果d朋友喇…
    HAHAHAHA~~~

    C

發表迴響

