阿虎同你say hi

picture011.jpg之前咪講過, 我同獅子有不解之緣嘅...

但... 

其實... 

我最鍾意嘅動物, 係老虎先啱呀!

呢隻老虎係NICI出品, 好可愛o架~~ 

佢d毛毛好軟熟, 成隻公仔都軟淋淋, 2隻腳嘅後踭就裝滿豆豆, 咁對腳就唔會輕飃飃, 捉住佢2隻手打鞦韆, 好有momentum o架!

但最好玩都係 — 

哈哈~~ 佢有個大肚臍o架!  😆

後記:

NICI仲有好多系列我都好鍾意o架~~ 

最早期買嘅係毛毛蟲, 跟住就係獅子吊飾(不過, 當我買咗之後, 就引發咗一場〔花門氏宅爭奪大戰〕...), 送咗隻獅子出去之後, 男友就買”阿虎”俾我補償囉~~

NICI個網站都做得好好o架, 有得玩, 又有得download, 得閒就去望吓啦!

http://www.nici.de/index.php?option=com_content&task=view&id=148&Itemid=270

Posted on 27/06/2007, in 私物獻世. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. nici啲公仔好得意,我買了阿羊比我呀妹,而我就偏愛bear bear熊,所以只有佢出既一隻杯。

    妳妹妹一定好開心啦~~

    我覺得nici得意之餘,
    品質高又唔貴先係最good呀!
    佢哋都有bear bear咕喎,
    不過妳係咪鍾意teddy bear果d多d呀?

    C

  2. 我由細到大都唔係特別鍾意毛公仔架喎, 唔知點解呢???

    咦? 係o架?
    咁米老鼠呢?
    都唔要毛公仔囉?

    C

  3. 吖!會唔會其實我地係識既呢?點解你又知我終於teddy bear ga lei?

    其實…
    我暗戀咗妳好耐喇…
    XDXDXDXD

    連NICI咁可愛嘅bear bear都吸引唔到妳,
    咁就一定係鍾意teddy bear o架啦~~
    妳有幾多珍藏呀?

    C

  4. 米老鼠毛公仔有2-3隻, 都係喺日本買架… 不過封咗膠袋, 長期收埋, 唔見光架…

    噢…
    好可憐啊~~
    離鄉別井, 諗住過新生活, 點知反而要匿埋…
    x.x

    C

  5. 一隻都冇喇,前年小屋搬蚊型屋,所有毛毛小寶寶也要搬去救世軍嘞!

    噢…
    佢哋都去拯救地球喎…
    咁妳咪好寂寞?

    C

  6. 花: 我都係鍾意獅子多d~ hehe~

    隻獅子又真係好可愛嘅,
    如果唔係, 我都唔會買佢先啦~~

    好在果陣未識妳咋,
    如果唔係…
    我怕妳會加入埋 “花門氏宅爭奪大戰" 呀!
    有咩損傷就唔好啦…
    HAHAHA~~

    C

發表迴響

