攰死星期日

尋晚食飯食到個人high high地, 一時忘形就飲咗d茶, 返到屋企又夜, 攪到成4點都仲未瞓得著...

但係今日要出去傾功課呀~~ 嗚嗚~~

11點就要撐起身, 準備執拾行裝出門口, 之後食咗個幾豐富嘅〔早〕餐, 就要出發lu...

真係熱得好緊要呀!!!

今次揀咗返母校度傾, 都成半年無返過去喇... 

去度libra附近, 見到有棵大樹菠蘿呀! 仲結咁十幾個大大小小嘅大樹菠蘿tim, 返咗咁多年學都唔知有棵咁嘅樹, 而棵樹嘅贊助人係〔TCBY〕, 所以又名〔 TCBY樹 〕. 哈哈~~~ 

(不過, 我趕住去搵d同學, 無停低落黎研究, 咁諗住傾完功課先同佢影幅相, 點知後尾又唔記得咗...)

傾功課嘅過程, 原本就好辛苦, 再加埋我眼瞓, 就真係想死...

到我講果題時, Nat竟然連番大大聲抖大氣! 係咪找碴子呀?! 👿

最後都傾到成7點幾, 本來仲約咗另外幾個同學食飯, 但係我真係太攰喇, 如果今晚又去玩, 可能又攪到成晚眼光光, 所以都係唔去lu...

走果時, 都仲見到夕陽餘暉, 成個天好靚呀~~

我一上車就不停放生蚊子, 要幾慈悲就有幾慈悲, Zzz Zzz Zzz... 😆

返到去都9點幾lu, 餓到傻咗, 食飽又攰到唔想郁, 真係懶~~ 😛

Posted on 24/06/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 哎呀, 你都要多休息呀…

    哈哈~~
    我之後直情攰到瞓唔到,
    想學d bb咁扭計tim呀!
    :mrgreen:

    C

  2. tcby? 咁係咪生出菠蘿味既tcby 雪糕呀??

    係大樹菠蘿呀~~~

    我都想停低研究吓o架, haha~~
    或者趁secur唔見,
    就摘走一個囉…
    因為有一隻零零捨捨生喺近地面果度呀!

    C

  3. 哈哈~~摘走一個~~你小心行事喎~~HEHE~~
    你真係要多多休息呀~~讀書真係好辛苦呀..

    哈哈~~ 會啦~~
    呢d可能係secur們嘅下欄都唔定, heehee~~

    唉~~
    年紀大喇,
    好似開始點休息都唔夠咁…
    呵欠~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    C

發表迴響

