小南國狀元樓

一班同學仔, 一直都想約靚女lecturer Kar食飯, 幾經轉折, 本來係喺年初食o架, 不過又臨時告吹, 最後要拖到今晚先成事.

之前nat提議去尖沙咀小南國, 我一直都以為係加連威老道附近果間(連Z都係咁諗), 等我仲叫大家去美麗華商場度等, 點知原來間嘢係喺尖沙咀中心o架, 攪到要臨時臨急再改去第二度等... 哈哈~~ 小蝦碌tim. 😆

Nat佢哋去咗攞枱先, 我就負責等埋Kar同Z, 帶佢哋過去, WOW~~ Kar曬黑咗呀, 又好似瘦咗d咁, 不過都仲係咁明艷照人~~

去到小南國, 部長先生話: 直行就會見到(我哋)張枱o架喇.

但係我哋一入去, 就見到有幅牆喎...

Kar: 直行就撞個咯喎...

我: 哈哈哈~~ 係囉~~ 會唔會其實係一度門黎嘅呢?

原來係要轉一個彎o架, 咁點算直行呀? 😕

大家一聚首, 就吧啦吧啦咁講唔停喇~~ 連要點菜都無人理... :mrgreen:

我就對個前菜 — 唔知咩醬浸花生好有興趣, 花生脆卜卜, d醬又好味.

Ann同Z見我哋都無人有意欲點菜, 就唯有一手包辦個餐單喇, 之後Z話我知, 寫單果位姐姐唔like我哋叫得少喎... 佢都傻傻地, 我哋得6個窈窕淑女之嘛, 點食得哂佢推介嘅6人大餐呀? 好彩, 其他服務員都好好service, 唔會好似佢咁一心想我哋快d走.

終於到上咗幾個菜, 我哋先至肯停一停落黎咋, 不過要趁未食之前, 大家影幅相先, 我哋見d服務員都好忙, 所以就輪流揸機啦, 影咗幾張之後, 我就諗:〔不如請隔離枱d食客幫我哋影張大合照啦... 咦? 不過... 好似講普通話咁咕喎...〕

當時Nat周Sher都行咗過黎, 我就同佢哋講我想點, 點知佢兩個就即刻彎低身聽吓人哋係咪講緊普通話, 哈哈~~ 佢哋做到好鬼揚o架, 嚇親人... 好在隔離枱唔介意我哋攪攪陣啫!  🙄

席間Kar同我哋傾咗好多嘢,  又講咗好多我哋department d academic staff d攪鬼嘢俾我哋知, 成餐飯都食得好開心呀, 仲食到打烊先捨得走.

至於d嘢食, 都幾好食啦, 仲食到好飽tim, 我就最鍾意個”薺菜卷”, 清清地但又好好味~~

Posted on 23/06/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 小南國啲嘢幾好食ga wor,我去過銅鑼灣果間!

    我果晚食完,
    第二日有d喉嚨痛,
    我仲以為係因為自己夜瞓先會咁,
    不過之後有同學仔話佢都係咁,
    所以我估呢間d味精都幾重手吓…

    C

  2. 你又唔放埋d 野食相出黎架….

    err…
    我無影食物相呀,
    因為我唔慣咁做,
    兼且我為食,
    唔會攪咁多嘢啦…

    吃吃吃~~~

    C

  3. 你唔影出黎, 我地又點知值唔值得去喎….
    =(

    唔… …
    :-p

    C

發表迴響

