b言 無聊

上完堂要趕返屋企食飯, 係因為要同b妹預祝生日, 兼預祝花門爸父親節快樂!

♥     ♥     ♥

花門姊今次肩負重任, 就係代我同花門大妹買埋禮物俾b妹.

佢果日等b妹瞓完晏覺, 就帶佢出去揀禮物嘞...

b妹: ... 揀6份禮物... 

花門姊: 點解嘅?

b妹: 因為我有6個姑姐吖嘛~~

♥     ♥     ♥

前排b哥b妹病咗, 花門嫂講番係點樣發現佢哋作病...

b哥: 媽媽, 我〔見暈〕呀!

♥     ♥     ♥

又有一次, b哥玩到慶起, 掉咗件玩具落街...

花門哥嫂開庭夜審2隻小鬼, b哥話係b妹做嘅, 擾攘一輪, 終於裁定b妹有罪.

第二朝b哥突然向花門嫂負荊請罪, 話其實係唔關b妹事嘅...

b妹: 乜唔係我掉嘅咩?

b哥: 唔係呀. 係我做o架.

b妹: 咁你又話係我嘅... 

♥     ♥     ♥

又有一晚, b妹同花門嫂講, 佢臨瞓前唔再飲奶奶喇...

花門嫂: 做咩呀?

b妹: 我要keep fit呀!

花門嫂: 吓? 

b妹: 因為哥哥話我肥囉!

經過花門嫂一番苦心輔導之後, b妹終於有番自信, 仲同b哥講:

媽媽話面珠登係bb先有o架, 你無面珠登, 因為你已經唔係bb喇~~

😆

Posted on 16/06/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 哎也, b 妹好攪鬼呀. 係咪自己掉左件玩具落街都唔知? 佢同b 哥感情好好咁喎.
    b 妹幾大呀?

    聽花門哥嫂嘅陳詞…
    b妹應該係無份o架!
    只係俾哥哥屈完,
    又真係以為係自己做囉… =.=’

    哈哈~~ 佢哋好好果時, 真係好好感情o架!

    b妹啱啱先4歲咋~~

    C

  2. 攪到我好想同b 哥b 妹玩下添.

    想吓好嘞…
    佢哋見到陌生人,
    b哥就縮埋一舊,
    b妹就當人透明o架!
    幾時先等得佢哋同妳熟?

    我都就快無得成日同佢哋玩lu,
    為咗b哥上小學,
    佢哋會搬喇…

    C

  3. 就嚟笑死我喇… 係咪自己掉唔知架咩??? 哥哥話係就係, kakakaka…

    咪就係囉… 仲要講到好似唔係佢做就好失望咁… =.=

    C

  4. 咁唔得架, 佢地要見多d 生保人, 先得架嘛!! 呵呵~~

    生保人?…

    如果b妹耐咗無見d姑姐, 佢都當人係生保人o架…

    同埋我覺得佢哋係扮嘢多d,
    博唔駛叫人呀~~
    hahaha~~~

    C

  5. 佢地真係好好笑呀吓,天口咁熱,對住佢地真係透心涼!

    我哋呢d路人就係…
    我諗花門哥嫂就真係"頭暈身慶"咯…
    :mrgreen:

    C

發表迴響

