小小迷你

星期六下晝要返學... 天理不容!

星期六下晝要去到無雷公咁遠返學... 慘絕人寰!

星期六下晝要去到無雷公咁遠返學, 放學又要趕返入有雷公咁遠食做節飯... 氣都無得抖呀!

今日仲要係第一堂, 原本已經要比平時上多半個鐘, 點知臨尾overran, 再上多半個鐘, 足足4個小時呀! Help!

於是就打亂哂我返屋企嘅計劃嘞... 😦

原先仲諗住可以落銅鑼灣買少少嘢, 再落尖沙咀小遊, 然後至搭巴士返去, 時間啱啱好家嘛~~

而家去唔到銅鑼灣, 不過點都要去尖沙咀, 因為我有Kanebo張邀請咭, 指定要今日去換個會員禮品, 就係一支迷你甲油呀~~

我諗住:迷你甲油喎! 一定好Q啦!😀

點知... 都幾大支吓o架, 同貨裝比都係細少少咋~~

7.jpg

 

之後又喺果度順便換埋其他牌子嘅sample, 都算幾豐收啦~~ 哈哈~~

 

 哎呀~~

要快d去搭車走嘞~~

搭西鐵會唔會快過搭巴士呢?

Posted on 16/06/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 支甲油好似同貨size差唔多大支喎, 只係高矮問題… 係咪呢???

    其實佢比貨size足足少咗一半o架!
    不過就睇落真係好似差唔多咁.

    C

  2. 哇,你啲課餘活動呀吓,實在好有益身心呀吓。
    不過近排有個研究話唔少女人每年吸收咗幾磅護膚品,會傷害身體咁話,啲專家仲叫啲女人唔好搽mascara,我一聽到果個專家就知佢唔係女人喇!你話嘞!

    [我一聽到果個專家就知佢唔係女人喇!]
    哈哈哈~~~ 笑死我喇~~

    我都有睇呢篇報導呀,
    仲話連洗頭水/沐浴露, 甚至BB潤膚露都有有害物質,
    最神奇都係:
    唇膏搽上嘴, 食咗落肚都仲有得分解,
    反而護膚品搽上面, 吸入身體就無解救…

    喂~~
    妳啱啱果個大型課外活動咪仲有益身心!!
    我等妳post相o架!

    C

  3. 哈哈.. 衰鬼~ 我鍾意你枝迷你甲油呀!! 正呀!

    嘻嘻~~
    我都估到妳會鍾意o架~~

    C

發表迴響

