流不完的淚

究竟眼淚是從何而來的呢?

什麼可以嘩啦嘩啦的流個沒完沒了?

哭個淋漓盡致之後,

稍微回個氣,

又再聲嘶力竭一場,

真箇耗之不盡...

¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦

 ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦

¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦

 ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦ ¦

我講個天咋...

Posted on 14/06/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 10 則迴響.

  1. 車, 我以為你有野唔開心添… 如果係講個天, 以前有讀地理咪會知囉…

    X.X
    咁…

    其實一個人傷心起上黎,
    都係好似呢排D天氣咁,
    喊完又再喊,
    唔知點閂水喉家嘛.
    😦

    C

  2. 整….我以為你話你喊添. 正想安慰你之時, 好彩見到達個留言.

    妳唔駛要等到睇到麗達個留言先知吓話???
    😛

    咁妳想點安慰我先?
    anyway, 多謝妳先呀,
    如果我有嘢頂唔住,
    我會搵妳…

    C

  3. 哈哈哈~~~玩野~~~~

  4. 哈哈~~玩野~~~

    唔駛笑2次咁多吓話?
    =.=’

    C

  5. 整明kiki真係覺得你玩野囉, kakakakakaka…

    嘩哈哈~~~~
    衰嘢~ 攪攪陣~
    😛

    C

  6. 係呀, 因為你果d 一棟棟攪到我睇唔到你最尾果行呀. 所以都諗緊點安慰你之時, 一睇達個留言…先留意到你果句"我講個天咋" 咁囉.
    好啦, 你有咩就搵我啦. 不過我膞頭唔外借架下! 嘩哈哈.

    果d唔係咩一棟棟呀…
    係雨! 落得好大嘅雨!!
    知冇?

    well… 我唔要膊頭o架…
    我鍾意聽心跳聲o架…
    😳

    C

  7. 唔係一棟棟…?! 我直情覺得似麻雀d 索子添呀! 我完全睇唔出係雨喎….哈哈.
    心跳聲….死喇, 唔識反駁添. 嘩哈哈~~~~~~~~~~

    又一個麻雀王?
    我咁有詩意, 妳都唔識欣賞?

    haha~~ 唔駛反駁啦~~
    都唔駛反抗喇…
    乖乖地束手就擒啦!
    XDXDXDXD

    C

  8. 我想問你"光影魔術手" 呀….
    係咁就咁download 完install 就ok?

    係呀! 佢係freeware黎o架!
    佢d執相功能都幾好用o架, 又可以對照住一路執.

    去台灣官方網, 會教埋妳點用,
    而且又有好多相框download o架,
    慢慢玩啦~~

    C

  9. 我見用左佢無用photocap 咁拖慢個腦呀.
    我就係岩岩想話佢d 框比較少喎….邊度有得download 多d frame 呀?

    哦?! 咁可能係photocap嘅installation requirement真係高好多啦!

    其實有好多人都有develop好多唔同嘅相框呀簽名呀等等,
    妳可以去呢個網度睇睇:
    http://neoimaging.beareyes.com.cn/tw/index0002.htm
    同埋,
    好似台灣pchome都有好多o架,
    慢慢search啦,
    一定會搵到好多啱心水o架!

    C

  10. 釘橋~~~

    my pleasure la~~

    C

發表迴響

