偷雞出巡後…

img_1758.jpg上次 偷雞出巡, 惹來各方好友引頸以待...

嘻嘻~~ 

就等我俾心機d, 寫好呢份report先~~

今次要講嘅, 就係圖中3支大香:

透明果支係水份mask-intensive hydrating masque($350), 綠色果支係收毛孔mask-tourmaline charged radiance masque, 而米色果支就係深層清潔mask嘞-deep cleansing herbal clay masque. (呢2支就唔係好記得價錢, 總之一支就$250, 另一支就$350.)

當時我係以8折價錢買o架, 所以都唔算太貴啦... 😳

先講吓支深層清潔mask先~~

質地都幾杰o架, 而且帶有一陣淡淡嘅草藥味, 不過, 放心啦~~ 一d都唔難聞o架~~

初初都有少少驚用完塊面會乾, (事實上, 我果時淨係諗住買Aveda水份mask咋~~) 所以第一次用時, 只係搽薄薄一層, 敷5分鐘就沖洗, 之後針清...

真係失哂預算呀~~ 當時我只需輕輕一按, d油脂污糟就自己乖乖咁走出黎, 連我唔覺好污糟嘅毛孔都有貢獻呀! 哈哈~~ 原來塊面污糟成咁, 真係醜死怪... 😛

咁點解失預算呀? 咪就係因為有太多貢品, 所以果晚攪到好夜呀!

之後都有再用過幾次, 而家已經無咁誇張喇, 貢品少咗, 不過效果仍然好滿意, 最緊要就係用完塊面唔乾吖嘛~~

跟住就講支收毛孔mask啦~~

我一直以為, 清完毛孔之後, 敷番個水份mask, 就可以補充番面部皮膚嘅水份, 咁毛孔就即係都收番d啦~~

不過個ba同我講, 其實係要用番收毛孔產品先得, 就咁用水份mask係唔得o架, 咁... 

佢就推介呢支有〔電氣石〕(? 唔記得個名...)成份嘅mask俾我, 質地係油油地cream狀嘅, 有陣唔知算唔算奶油味... 😛

我敷咗大概10分鐘左右, 洗乾淨塊面之後, 都見到啱啱俾我蹂躪完嘅毛孔, 真係收細咗好多, 皮膚仲好有光澤, 滑嘟嘟tim~~ 

第二晚QC, 果然~~ d毛孔仲未開大口呀! 唔似得以前做完deep clean, 第二日d黑頭都係會即刻全體返哂黎, 今次呢, 明顯係少咗d污糟嘢積聚.

第三晚再QC, 就差唔多打回原形lu, 不過都已經好好喇~~ 

其實呢支mask係我當時最唔想買嘅嘢黎o架, 點知, 就係最令我滿意嘅產品!

佢俾咗同line嘅面霜sample我, 仲講明係幾lup o架, 所以要夜晚先好用, 我打算入冬先至試, 真係好期待呀~~

再黎就到水份mask喇~~

啫喱狀, 主要成份係蘆薈, 所以直情可以當蘆薈gel.

保濕效果真係好好, ba仲教我薄薄地搽, 就可以當sleeping mask咁用, 不過我見隻mask都唔會吸收得好快, 臨瞓先搽我怕會整到個枕頭好污糟呀, 所以無試過咁用.

到後尾, 個ba知我懶, 就教我:

將收毛孔mask + 水份mask, 撈埋一齊敷, 就算敷30分鐘都得, 仲話係佢哋beauty salon d staff教佢, 效果好好云云...

我當時都好疑惑o架, 兩支mask嘅質地都唔同, 點溝得埋呀?

於是佢就示範俾我睇, 哈~ 真係得咕喎~~ 撈完就變成lotion cream咁, 好得意, 佢話一次過收毛孔同保濕, 啱哂我呢d懶人喎~~ 嘻嘻~~

不過我仲未試過咁用呀, 因為分開用, 效果都好好吖!

總括黎講, 今次買嘢買得好開心, d嘢又啱用. 🙂

~ End of my report ~

Posted on 12/06/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 12 則迴響.

  1. 你自己做針清咁勁..哈哈..我never do that :p.. hahaa..
    anyway.. i love this report.. well done!!! heheee

    就算唔針清, 我都會用手唧…
    大大粒污糟糟, 忍唔到… :-p
    咁妳平時做完deep clean, d污糟走咗出黎, 妳會點做o架?

    多謝老細! 咁幾時有得加人工同升職呀?
    heehee~~

    C

  2. 哎也…我好想買喎~~~~咁3 樣加埋咪成千?! 作死咯….

    咁又唔駛一次過買嘛~~
    妳仲有咁多apivita嘅mask…

    我都諗住行開faces嘅話,
    會問吓aveda用faces咭有冇discount,
    如果有就好咯~~

    C

  3. 你幾時買架??? 嗰支水份mask我都有用緊呀, 我覺得OK…

    一開始咪有條line嘅? 就係講我邊日買嘢o架~~
    heehee~~ aveda做roadshow, 全部產品都有8折.

    其實敷耐d, 好似1x~20分鐘, 效果會好d o架,
    因為ba話可以做sleeping mask家嘛,
    所以我就諗, 就算盡量敷耐d, 都唔怕出事囉.

    C

  4. 睇完又好似幾吸引喎~~衰鬼~~
    我用完我home果隻深層mask,都真係可以考慮下喎~~
    跟~~毛孔果隻係唔係真係咁得先~~係既我就走去買返支呀~~我d毛孔大到可以同你講hi呀~~哈哈~~~~
    水份mask果支呢你快d試多幾次再話我知啦~~~衰衰€

    真係可以諗諗呀~~ heehee~~

    但係… 點解妳d毛孔未同過我say hi嘅?
    我果d都可以答番佢哋o架~~
    XDXDXDXD
    我就係兩邊面d毛孔都係開哂口嘅,
    敷完就真係會收細好多,
    不過都係keep到1~2日,
    如果妳勤力嘅,
    乖乖地一個星期敷2次,
    就一定會keep得好好多呀!

    水份mask我咪話好用囉…
    只係唔敢當sleeping mask黎用之嘛… 😦

    C

  5. 衰野, 如果有折你記得話我知呀!!!

    係喇~~ 長氣… …
    :-p

    (不過… 好似妳近d喎…)
    hahaha~~

    C

  6. 係咩~~佢地無同你SAY HI咩~~~有呀有呀~~哈哈
    我唔係咁既意思~~我知你話好用~~哈哈~~我話你用多幾次再話我知~~
    哈哈~~你有折都記得同我講喎~~~你如果係幾多折0架~~衰衰~~

    咁就算佢哋啦~~ haha~~

    我用咗幾次嘞, 都仲覺得好好用, 妳想我再試多幾次呀? :-p

    係喇~~ 如果faces咭有得折, 一定會話俾妳哋知啦.

    C

  7. 其實我係Aveda VIP嚟架…

    引到妳出黎喇, haha~~
    (有咩牌子, 妳會無vip吖? )
    🙂

    C

  8. 花門: 咁我唔係成日行過去丫嘛…
    達: 咁vip 幾時有折呀??

    妳申請咗office club未呀?
    不過少d行過去, 就少d受引誘嘅…
    hahaha~~~

    vip好似有9折喎, 唔會限幾時先有o架??

    C

  9. 哈哈~~~係呀~~我對你話個ba講"水份加收毛孔"mask一齊用好有興趣呀~~不過真係要用晒我home果d先可以再行動呀~~
    其實深層果支都有興趣~~hehe~~唉~~好衰0架~~忍忍忍~~~

    啊… 原來妳想我試呢個用法…
    不過ba話要敷2x~30分鐘喎, 睇吓幾時做到啦~~

    haha~~ 屋企仲有嘢用, 就唔好買住喇.
    忍吓啦!
    話唔定到時又有第二d更好用嘅嘢呢?
    😛

    C

  10. 各位觀眾:

    我問咗喇~~~

    Aveda話, 只要有faces咭, 去faces果間aveda, 就算唔係aveda member, 都照樣有9折呀!
    佢仲話唔駛show faces咭, 只要講咭主電話就得o架喇~~

    如果想做member, 就要一次過買滿1千個大洋, 儲單就要千5個大洋, 佢哋又有印花制度, 不過詳情就無問喇.

    因為我唔sure妳哋本身有冇faces咭呀, 如果妳哋去faces買, 就可以用我嘅電話號碼啦, 咁妳哋想去其他分店買, 就可以問麗達借vip no, 而佢都有faces咭o架(佢一定好樂意o架~~) :mrgreen:

    Have a nice shopping la~~

    C

  11. 咦, 我都有faces 咭喎….不過其實我有個朋友話佢朋友買有半價. 個問題係唔知要等到幾時先有得拎咁囉.
    等我追問下先.

    係要正式嘅faces card membership喎~~
    要睇清楚, 臨時果d都唔得o架!

    啊? 咁可能係要睇quota黎買果種喎…
    如果係, 妳就要預先買定喇.
    同埋, 妳最好問埋買salon size得唔得啦,
    咁樣就唔駛搵佢買得咁密呀!

    C

  12. 0華~~真係買果時問下你地好喎~~

    係呀~~
    不過如果係托Alice個friend買,
    就唔可以預得太"mung"水先買,
    妳要留意劇情發展呀!
    :mrgreen:

    C

發表迴響

