獅子緣

5.jpg

b哥年前的傑作

一套〔Lion King〕, 就令b哥瘋狂地獅子上咗身 豆釘咁大個就日日攞住盒錄影帶, 要爺爺嫲嫲播完一次又一次, 由最初嘅錄影帶VCDDVD, 都仲係睇完又睇, 幾與時並進o架!

有一次我去同2隻小鬼玩, 玩到咁上下又話要睇獅子, 果陣我仲未睇過o架, 一開場有首唔知咩歌, 佢哋原來已經識背喇, 個片頭一出喞, 佢2個就好似神婆問米咁, 手舞足蹈咁喺我隔離, 左右護法咁大大聲喺度lilinurnur~~ 嚇鬼死我呀!!! 

(好彩當時有花門嫂喺度解畫咋, =.=’ 唔係?! 真係搵人喊驚都似...)

b哥果時仲好鍾意日扮夜扮: 攣起d手指扮獅爪, 嘩嘩聲咁叫扮獅吼, 仲要我哋同佢玩”在森林和原野”... 呢~~ 即係獅子同野獸打架囉...

之不過, 佢似係”Alice in the Wonderland”果隻無膽獅子多dd... 

哈哈~~

無耐, 佢去學畫畫, 有次老師俾佢哋自己諗嘢畫, 佢就畫咗呢幅獅子圖嘞, 花門哥sent呢幅圖俾我哋時, 我都不知幾鍾意, (雖然有姑姐笑b哥畫緊貓...) 仲即時save落電話做wallpaper tim呀~~ 而家仲用埋黎做avatar tim~~ 🙂

唉~~ 有時見b哥咁瘋狂地愛獅子, 都有d...

事關我就... 

有2個妹係獅子座, 連男友都係獅子座...

同我比較好傾, 玩得黎嘅朋友又係獅子座.

試過有個好交心嘅同事, 早我男友2個禮拜生日, 係獅子座, 佢女友仲直情同我男友同一日tim, 都係好好傾o架!

你睇~~ 

真係鮮果蔬菜都俾佢哋... 

悶死~~

:mrgreen:

Posted on 07/06/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 哇!阿B哥隻獅子畫得好靚呀,好神似!佢畫既時候幾大?

    但係有姑姐話似貓貓喎… 呵呵~~
    4歲, 已經獅子上身2年幾.

    C

  2. 咁你係咩座呀? 好似你同leo 有不解之緣咁喎.

    係啦… 俾佢哋悶死…
    哈哈~~

    我係溫馴嘅小白羊呀~~ 😳

    C

  3. 哎呀,獅子咪係貓科動物囉,阿B哥同阿姑姐都冇錯喎!

    哈哈~~ 係貓科類啫, 但唔係貓嘛…
    咪讚壞鬼果個姑姐啦~~
    佢會囂o架! 👿

    C

  4. 我都係一粒獅子豆呢~ 唔好忘記啊!~ hehee~~

    ar… 咩話? 聽唔到tim~~

    唉… 真係冤"yip"…
    噢~~ 放過我啦~~
    XDXDXD

    C

  5. 溫馴既小白羊?? em…well…..
    我都覺得我同leo 好有"緣"….之前連續3 個男友都係leo! 撞鬼.

    well咩呀? 👿

    咁就唔好再揀獅子喇,
    好悶o架…

    C

  6. 嘩哈哈, well 咩就你先知咯. 哈哈.
    嘩, 呢d 邊有得講架. 星座夠話我同雙子最夾啦, 但係搵極都搵唔到雙子喎.

    唔知喎… 唔知妳講咩喎…
    呵呵呵~~

    有得講o架:
    睇清睇楚, 等到有一定程度嘅了解, 先決定開始囉…
    夾唔夾, 唔關星座事啦, 都係睇個人嘅啫.

    C

發表迴響

