Jamie Oliver

話說當我疊埋心水, 諗住開始閉關之時, 明珠台又開始播新一輯Jamie’s series-〔Jamie at home〕, 好彩可以錄起, 之後慢慢睇唧~~

其實由〔Naked Chef〕開始, 我就好鍾意睇佢教人煮嘢食, 好鍾意果份隨心隨意, 手到拿來嘅烹飪主意, 煮好之後又會同朋友齊齊品嘗, 好有生活感.

之後佢試過授徒, 俾間餐廳佢哋實習, 又積極改革英童嘅學校餐單, 果時我都唔知幾想香港都有人做吓, 唔好由得d細路食埋d爛鬼飯盒! 

今輯睇咗幾集, 個意念係幾好, 推荐有機自耕作農, 食譜依然吸引, 我最鍾意個戶外大火爐~~~

不過, 今次就無咗同人分享齊齊食, 只係有時搵個農夫穿插吓, 就顯得有點寂寞...

還好個美指做得好好, 果本筆記簿, 我好想據為己有呀!

* - * - *

Jamie at Home

明珠台 逢星期二晚 9點

http://www.jamieoliver.com/

Posted on 05/06/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. jamie 好靚仔呀~~~~不過可惜咁早結左婚. 如果唔係, 我一定飛過去呀. 嘩哈哈~~~

    靚仔? 我又唔覺喎… 笑得好傻氣就有佢份. :-p
    (死啦~~ 點解有人讚靚仔果d, 我硬係都唔係好覺咁嘅??? help~~)
    哈哈~~ 妳飛過去做咩呀? 淨係間餐廳都好似要book好耐, 先有位咕喎… 呵呵呵~~
    C

  2. 飛過去, 然後情深款款咁望實佢囉. 然後就話佢知我好仰慕佢既煮食才華!!!
    嘩哈哈~~~~

    咁佢一定會攞個雞批塞落妳個頭度喞... 
    又或者攞個招牌石磨舂妳...
    XDXDXD
    妳都係多d上佢個blog啦, 都幾多嘢睇, update得好密o架.
    果陣喺電視見到佢大女, 好可愛o架~~
    C

  3. 你都鍾意煮野食??? 會唔會煮先…

    小妹自幼家貧, 小5開始學揸鑊鏟, 上咗中學就煮大鑊飯同埋bb餐…
    慶幸, 佢哋仲健在, 不過有冇食壞就唔知lu…
    呵呵呵~~~
    C

  4. 不過佢講野痴住左囉. =p
    嘩哈哈~~~~~~~~

    Well…
    亦可能係咁, 所以令我覺得佢嘅笑, 更加傻氣囉~~
    ^m^

    C

  5. 我之前都有係cable睇左呀! 我其實都幾鍾意睇JO的..不過佢整得太快啦..都睇唔切佢就整好lor!~

    有線播哂嗱?
    佢快手快腳, 就係想表達, d嘢食好易整嘛~~
    :-p

    C

發表迴響

在下方填入你的資料或按右方圖示以社群網站登入:

WordPress.com Logo

您的留言將使用 WordPress.com 帳號。 登出 / 變更 )

Twitter picture

您的留言將使用 Twitter 帳號。 登出 / 變更 )

Facebook照片

您的留言將使用 Facebook 帳號。 登出 / 變更 )

Google+ photo

您的留言將使用 Google+ 帳號。 登出 / 變更 )

連結到 %s

%d 位部落客按了讚: