4.jpg

Posted on 04/06/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 18年前嘅今日, 我坐喺電視機前, 流著眼淚看新聞報導… 我今日都著咗黑色衫…

    當時我屋企人瞓哂覺, 得我一個喺度睇電視, 一路喊一路諗:點解呀?點解呀?
    戥當時嘅記者驚, 戥當時嘅學生/人民緊張…
    於是, 成晚都瞓唔到, 第二日睇咗好多份報紙…

    謝謝仍有妳記念.

    C

  2. 我今日都有著左件黑色外套….
    18 年前我都有喊….不過偷偷地喊, 因為公公幫中國政府.
    花門, 你係咪email 左個關於coach 既email 比我呀? 我快手得滯delete 左呀, 麻煩你再email 我丫~~

    謝謝仍有妳記念.
    原來大家都仲有一份心, 真好~~
    愛中國政府, 都唔一定願意見到草菅人命嘅…

    個promotion得3日咋, 尋日已經完咗, 不過都唔係全線減嘅…
    希望佢做完private sale, 之後會再公開sale啦.

    C

  3. 這樣就十八年,慶幸我們仍然記得!

    對! 謝謝仍有妳記念.
    18年, 已經足以培育一個小孩成人了, 以前看粵語片, 18年後, 就是時候下山, 代父報仇…
    今日新一代不懂/不想去懂, 不能怪, 但如果有人會懂/有心去懂, 就好鼓舞人心.

    C

  4. 噢噢噢….too late~~~~

    下次請早啦~~
    ^m^

    C

發表迴響

