自由日

考完試剪埋髮, 又攞住一大堆files, 再食d嘢都已經好夜喇, 都係快快趣返屋企好過.

第二日, 等埋男友做完嘢, 成4點幾先出發去尖咀行街, 因為要幫佢換季嘛...(我自己都未大舉入貨呀!)

其實陪男友買衫, 對我黎講係一件幾痛苦吓嘅事黎o架, 因為我係速戰速決型, 望兩眼睇唔啱, 就走人o架喇. 佢?

行咗幾個鐘, 先買到2件衫, 睇黎都要搵日再行多轉嘞.

之後我哋去咗食Triple’O, 哈哈~~ 原來大家都一早諗住想食o架! 睇吓我哋幾為食~~  :mrgreen:

講樣嘢你哋知啦, 我雖然好鍾意食三文治同burger, 不過我從來都唔可以一啖咬落去食o架... 我呢... 係要分開兩層黎食... 男友成日都笑我食得衰, 不過我真係掰唔到個口咁大嘛, ”必”哂d料出黎都唔好啦, 又唔想壓扁個飽黎食... 

今次, 本來係的起心肝要一啖咬落去o架, 不過, 幾經嘗試都係唔得, 都係要分開黎食, 當我食緊好多蘑菇果層時, 男友話我食到好似d貓仔咁, 喺度"lam lam"下喎...👿

我始終都係覺得pp果間招呼好之餘又好坐好多, 整又整得好食d, 今次個飽都無烘過嘅... 😦

食飽之後, 就趁仲有小小時間, 就再戰海港城, 終於又買多一件衫, 叫做有d交代啦, haha~~

跟住就拉咗佢同我去Sogo, 諗住落去supermarket買嘢食, 點知今次無咩好買呀, 只係買咗d啫喱, 同埋我至愛嘅桃哈多.

其他都無咩好買, 最後我都係買咗件衫俾自己, 就打退堂鼓lu.

後記: 睇住Alice喺Thankful week買完一轉又一轉, 真係好妒忌呀~~~~~ 

Posted on 27/05/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 7 則迴響.

  1. 你愛要出聲嘛. 嘩哈哈.
    你明知我office 同sogo 近在咫尺, 梗係可以去好多轉啦. 你見我第一日返工時間都鼠落去就知啦. 下次一早話我聽, 我幫你買, 知嘛!!
    =)

    我知吖~~
    不過我想買果D, 都係假日先有, 仲要限量…
    無得搵妳幫手嘛…
    😛

    C

  2. 喂, 我呢個thankful week一個仙都無用過呀…

    咁叻? 真係乖咗喎~~
    話時話, 妳d存貨清咗幾多先?
    我就仲有排都唔駛買面霜同眼霜住呀. 🙂

    C

  3. 哈哈~~我呢係可以一口咬落個三文治到0架~~哈哈~~因為我個口超大~~~對我0黎講無難道~~hehe
    算啦~~~下次再買啦€~~實有機會喎

    真係得??? 公司三文治都得?
    下次捉妳一齊去食Triple’O先… heehee~~

    哈哈~~ 係呀, 下次呢… 唔會撞正要考試o架, 呵呵呵~~

    C

  4. 我都仲有排唔駛買野住呀, 而家好努力咁用緊…

    俾心機啦~~ (不過我都可以幫吓妳o架!)

    C

  5. 哈哈哈~~得0架~~咁當然要睇下同邊個食啦~~
    HEHE~~下次你帶我去食啦~~呵呵~~~~多謝姐姐多謝姐姐~~呵呵

    哈哈~~~ 咁妳想同邊個食? 又唔想同邊個食先?

    妳想我請妳食? 咁妳要俾我拍低妳嘅食相, 然後post上黎咕喎…
    XDXDXDXDXD

    C

  6. 哈哈~~無話想同邊個食~~係睇下同邊個食會影響個食相~~哈哈~~
    擺上BLOG~~我要收你錢0架喎~~~呵呵

    咦??? 好路數喎~~
    嗱, 一於學Google賣廣告咁, 一有人click就有錢收, 到時同妳5:5又點話.
    XDXDXDXD

    C

  7. wei.. 食burger就係要"必”哂d料出黎"咁先至happy呀!! 哈哈.. 不過係街就唔好咁樣啦..嚇壞其他人就唔好啦..哈哈~

    哈哈~~ 咁樣好嘥咕喎…
    妳又黎吖~~ 一齊睇kiki食burger啦~~

    C

發表迴響

