髮落髮落

吁~~ 終於考完試lu~~

考完試第一樣要做嘅就係, 剪咗把又長又亂又討厭嘅頭髮先.

剪完, 無錯係清爽好多, 不過, 個髮型就同我心目中果個款, 有段距離喎...

Posted on 26/05/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 我Sunday都去剪咗頭髮呀… 唔剪唔得啦, 咁屎熱…

    咪係… 熱到傻呀~~
    不過, 我剪咗好似仲熱過以前, 唔知係咪因為髮尾貼住條頸嘅關係呢?

    C

  2. 我都諗住遲d 剪個短髮!!!

    yo~~ 剪啦剪啦~~
    不過要搵個好手勢d嘅, 唔好好似我而家咁 – 薯女呀…

    C

  3. 長髮有長髮好,可以夾起或扎髻,冇咁熱。話時話,剪咗之後係咩樣?形容嚟聽喇……

    但係晚晚洗頭就無咁快乾透呢… (我唔用風筒o架~~)

    一個字 – 薯
    薯到…
    嗚嗚~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    C

  4. 咁有無好介紹呀?

    係咪玩嘢呀家陣?! 👿

    C

  5. 嘩哈哈….我問果時真係無心架喎. 一時又諗唔到添.
    睇到你個反應, 攪到我o係office 大笑添….
    sorry.
    咁我搵到個好既介紹你喇.

    哈哈~~ 咁有冇俾人眼望望呀?
    唔緊要喎… 我只係想clarify吓, 睇吓妳係咪想剪薯頭之嘛…
    XDXDXDXD

    C

  6. 我先唔要好似你咁薯呀!

    哼!!! 好叻咩?!?!?!
    :-p

    C

發表迴響

