完lu

天蒼蒼, 野茫茫,

考試合格好渺茫...

黎緊又再開始忙,

有誰可憐我徬徨...

Posted on 26/05/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 7 則迴響.

  1. 勁呀, 好壓韻…

    :mrgreen:

    C

  2. 仲有呀, 其實我想用返”麗達”呢個名呀…

    好呀~~ As you like la~~

    C

  3. 勁 ~~ 讀得書多果然唔同D~~~HEHE

    haha~~ 唔關事喎, 我都無中文讀…
    🙂

    C

  4. 好詩好詩~~~
    btw, 係咪唔可以加公仔頭架? 點解你得既?? 我想加個拍手掌既比你架嘛.

    Wordpress得好少表情公仔可以用o架咋, 妳可以睇吓呢個webpage:
    http://faq.wordpress.com/2006/06/04/what-smilies-can-i-use

    haha~~ 咪玩啦~~
    C

  5. 哇!恭喜哂,又可以得閒一陣嘞!

    haha~~ 多謝!
    係呀, 得閒咗 [2] 日喇!!
    尋日已經有聖旨, 提我要開波做功課嘞… 😦

    C

  6. 查實…
    妳班友仔都幾涼薄咕喎…
    我咁沮喪, 妳o地仲咁開心~~
    😦
    XDXDXDXD

  7. 嘩, 難得見你作詩嘛, 梗係開心啦.
    我地對你好有信心架. 加油!!!

    嘩哈哈~~ 衰鬼吖~~

    不過, 呢d嘢… 妳對我有信心都無用咕喎…
    信心係醫唔好我嘅蠢o架! hahaha~~~

    anyway, thanks~~~ ^3^

    C

發表迴響

