Sisley skincare

豆,

我都唔係買過好多sisley嘅嘢咋, 不過連埋試samples, 都叫做用過幾樣啦, 但就正如我回覆妳咁講, 我主要都係用d好補濕嘅嘢, 好唔好用, 都係以乾性皮膚為準o架.

Radiant glow express mask with red clay

深層清潔 - 真係好乾淨, 陣味又好聞, 爽得黎又唔會乾, 好保濕

Botanical eye & lip contour balm

強烈推介 - 我就將d sample擺喺雪櫃, 因為厚敷可以當eye mask, 去眼腫一流, 喊到豬頭咁之後用都掂!

Express flower gel

水份mask - 都算唔錯, 不過非乾性皮膚, 就唔建議夏天用.

Botanical facial mask with linden blossom

都算係清潔mask - 仲有活膚效果, 冬天用就最啱.

Botanical night complex

排毒療程 - 超貴, 但效果亦成正比, 我試sample果次, 都覺得勁好用.

Sisleya eye & lip contour cream

都去到少少眼紋囉...

另外, 多人讚嘅有:

Botanical floral spray mist

Ecological compound

Hydro-flash intensive formula

妳睇吓我send俾妳嘅catalogue先, 有咩想知就再問啦~~

Posted on 22/05/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 1 則迴響.

  1. 花:
    好detail呀!! 多謝你多謝你~
    其實我係 target on佢的flower toner, 今次我最主要係想搵3 steps, 唔一定要係sisley.. 咁你有乜野好介紹呀?

    但係… 如果我無記錯, 妳d皮膚係偏油咕喎, 咁, 我用得好嘅嘢, 就唔一定啱妳o架.

    妳講果隻toner, 係俾中至乾, 同埋敏感皮膚用, 應該唔啱妳喎, 另外2隻就油性皮膚都用得, 妳反而唔考慮吓?

    如果只係想搵3 steps, 咁就唔需要用到sisley, 因為妳皮膚都無咩大問題.
    L’occtiane隻oliver洗面, 妳唔係用得幾好咩?
    btw, 佢新出嘅蘋果杏子, 個toner幾爽o架, 我都好鍾意(但係我就要到好熱果排先敢用), 妳可以去試吓呀.

    另外, 如果唔介意唔係天然嘢, beaute de kose嘅white suceed 3 steps都幾好用, 又或者cosme dexxx嘅white science都好似幾好, 再唔係ipsa嘅洗面同toner都唔錯, 不過面霜就唔recommand喇.

    C

發表迴響

