朝氣洋溢的WordPress

WordPress好快就突破全球1,000,000個blogs喇~~

(更正:係已經過哂, 仲每日都有不少於千幾個新blogs加盟)

初初選擇用邊個blog provider時, 都心大心細咗好耐o架, 諗過一條龍咁用番Google, 又諗過跟大隊用Yahoo, 幾經嘗試之後, 都係黎咗呢度.

其實WordPress嘅setting真係唔易用, 要俾d時間至摸得熟點整, 可能就正正因為有d難度, 所以就令我整好個blog之後, 唔捨得唔要佢. heehee~~

WordPress嘅staff都好有創造力同行動力, 呢樣係我最buy o架, 而且仲好有幽默感tim, 佢哋有一篇文, 教人點樣推高自己blog嘅點擊率, 真係好得o架~~

而我覺得最方便嘅function就係”My comments”, 只要我去其他WordPress嘅blog度留言, 佢就會同我mark住, 同一個post, 只要有其他人繼續回應, 都會自動update俾我睇, 唔駛我去bookmark/甚至訂閱個blog, 先至睇得番個留言. (有時去熱門blog, 自己嘅留言一下子就沉底, 都唔知點搵番出黎o架...)

另外仲有得改posting time, 又係好好用, 除咗可以dateback, 仲可以較時間掣, 寫定篇文, 到時到候至獻世, 真係好方便o架.

不過, WordPress始終起步無耐, 功能當然唔係最齊備, 但睇住佢一d 一d function咁新增, 一路改善, 一路進步, 呢個, 先至係佢真真正正最迷人嘅地方~~

Posted on 22/05/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 你講到好好用咁喎…
    但係無理由而家我轉過嚟架?!

    nothing is impossible吖~~ haha~~
    不過要clarify番先, 係wordpress友去wordpress友嘅blog, 先有得記錄o架咋.

    我記得好似有得成個blog import過黎o架, 不過唔sure yahoo得唔得.
    而且妳個blog都未係好多嘢啫… 🙂

    C

  2. 哇!咁啱既,我都係最鍾意佢地個my comments功能,真係好方便ga,作死!

    作死???
    haha~~ 好耐都無聽到呢個term喇.
    另外, 其實個blog stats都做得好清楚, 又係抵讚.

    C

  3. 你講到佢好好咁喎…不過我係唔會再搬blog 架喇!!!

    咁佢哋d functions係真係幾貼心吖嘛~~ heehee~~

    C

發表迴響

