去? 唔去

花門男友: 我d朋友諗住遲d齊齊去西藏玩喎...

花門:   (雙眼立時閃閃發光~~)

花門男友: 不過, 我唔會去嘅.

花門:   (雙眼即刻跌哂watt...) 吓... 點解呀?????

花門男友: (好得戚地) 我唔想客死異鄉嘛!

花門:   啊... (very失望中) 放心啦~~ 點會吖~~

花門男友: 🙂

花門:   你唔會客死異鄉咕喎... 你最多都係返黎先死嘅啫...

:mrgreen:

Posted on 21/05/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 你考晒試嗱?

    嗚嘩~~~~~
    妳唔好咁啦~~ 我都知我唔去得, 不過古有[花木蘭代父從軍], 咁我去唔到啫, 都想佢代我出征西域o架嘛…
    發吓夢都好啦… 講吓都開心o架…
    😦

    C

  2. 哈哈,我不是監察你!我以為你考完了試,想給你慶祝嘛!

    :-p
    慶祝? 唔係想請我食pat pat包/貓唔唔呀嘛???

    未考呀… 今個星期六先行刑… TwT
    同埋就算考完, 都係玩得一陣o架咋, 下一round, 3個weeks之後, 又上堂喇.
    第一堂通常係最多嘢讀, 兼且個人仲未開竅, 係唔會知道自己睇緊咩o架!
    XDXDXDXD

    C

  3. 我仲以為你會去添….諗住叫你影多d 相架嘛. =)

    如果我去… d相仲唔多到妳睇到悶咩?! hoho~~

    p.s. sogo thankful week本來真係想搵妳幫手買嘢o架, 不過, 我最想要嘅限量set, 係喺放假果日先有得賣…
    想勞役妳都唔得tim… too bad.

    :-p

    C

  4. Ooooooo, 無得去…

    唉… 默哀1分鐘先…
    😦

    C

  5. 考完未可以去0羅~~衰衰

    都未知要考到幾時…
    同埋一班人去嘅機會, 唔係時時有o架嘛…
    嗚嗚~~~

    C

  6. 係咩…你想買dior 呀? 哈哈.
    喂, 你email 比我果個關於estee lauder 架車呢, 今日o係文化中心後面喎. 你係咪黎呀? 嘻嘻.

    哈哈~~ 係呀~~
    不過, 就算唔係因為要考試有門禁, 俾我出到去, 都係爭唔到o架喇…

    咦? 佢o地加開多幾日呀? 咁咪幾好~~ 唔駛專登過海去, 咁妳最後有冇去玩呀?

    C

發表迴響

