傻得妳…

落大雨, 無無聊聊, 又無心機溫習, 於是搵z講幾句, 諗住互相激勵吓.

我哋講吓講吓, 就講到去d不著邊際嘅嘢喇...

* * * *

z: 我見妳個blogroll度, 有個叫啡嘅女仔, 係咪妳朋友黎o架? 佢講化妝品好犀利呀, 有次我仲想留言tim.

我: 係呀, 佢好pro o架... 咦? 妳想留咪留囉, 同我識唔識佢有咩關係?!

* * * *

z: 自從轉咗工之後, 洗費少咗, 每個月都慳到成千蚊呀...

blah blah blah…

z: 好想再去旅行呀~~

我: 我都係. 

z: 不過無錢...

我: (... ...)

* * * *

結論係—

即係呢... 如果想搵人激勵吓自己, 我都係唔好打攪佢嘞...

hahahahahaha~~~~~~~~

 

Posted on 21/05/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 傻… Kakakaka…

    haha~~ 佢真係好傻o架…

    C

  2. 哈哈哈~~笑到肚痛呀~~~~呵呵呵

    haha~~ 有冇咁誇呀?

    C

發表迴響

