母親節 - 攪場事件(5)

如是者, b哥問咗好多次, 我哋都仲未玩捉迷藏...

b妹突然同我講d好笑嘢, 咁我就一直同佢講講講, 呢個時候b哥又問: 玩得未呀?

我: 你等我同妹妹講完嘢先啦.

於是b哥又好乖咁, 喺度等...

花門姐喺呢個時候, 走咗入黎同妹妹嘩啦嘩啦咗一輪, 又走番出去.

b哥: 玩得嘞!

我: 吓? 我都未同妹妹傾完.

b哥: 傾完啦...

我: 姑姐入咗黎同妹妹講嘢之嘛, 我都未同妹妹傾完...

b哥: 啊... 我以為妳哋傾完啦嘛...

喺呢個時候, 輪到花門哥入黎, 話要返屋企咯喎.

b哥: 我都未玩捉迷藏... 我唔走呀~~~ (即時湧出淚水兩小滴... 😕

花門哥: 但係好夜咯喎, 你唔坐姑丈車車嗱?

b哥: (一輪咀嗚咽, 兩滴淚水滾滾作動 😥) 我都未玩捉迷藏... 姑姐又話同我玩, 都唔係嘅...(下刪重複句數次)

我: 呀~~ 係喇係喇, 玩喇玩喇, 不過玩一陣就走o架嗱.

b哥: 玩2次o架!

我: 唏~~ 快d猜啦!

b哥: 情~~尋~~磨~個~~叉~~~燒~~包~~... (走音, 兼變調)

🙄

Posted on 12/05/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 笑死我喇….嘩哈哈.

    b哥: 情~~尋~~磨~個~~叉~~~燒~~包~~... (走音, 兼變調)

    嘻嘻~~ 我哋都笑死咗o架…

    其實之後仲有o架:
    b哥講完呢句之後, 突然走咗出去, 我都唔知發生咩事, 以為佢耍花樣, 唔想玩tim…
    花門二妹話我知: “佢係出去抺眼淚呀!"
    😯

    抺完返入黎, 咪又係走音…
    XDXDXDXD

    C

  2. 抺眼淚??~~哈哈~~小朋友真係攪笑~~~做小朋友真係好~~~無煩惱又天真~~~HEHE

    嘻嘻~~ 佢都幾要面o架…

    係呀, 小朋友淨係食同玩之嘛, 真係好開心o架!

    C

發表迴響

