母親節 - 攪場事件(4)

榴槤大戰過後, b哥”lau”我哋同佢玩捉迷藏. 

(唉~~ 有咩好玩呀? 你2隻小鬼匿黎匿去都係果兩度之嘛...)

我: 出面仲有冇榴槤味o架? 有... 我就唔玩咕喎.

(即刻走出去做探子, 回報: 無味喇~~)

我: 唔... 係咪o架? 如果我聞到有味, 咁點先?

b妹: 咁就罰... 無得玩!

我: 咁哥哥你又點先?

b哥: (支吾咗好耐) ... 咁罰我...同妳啦!

我: 吓? 關我咩事?

b哥: 咁我同妳都無得玩吖嘛~~

👿 衰仔吖...

Posted on 12/05/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 發表留言.

發表迴響

