母親節 - 攪場事件(3)

終於食飽飽喇~~

我哋幾姊妹入咗房睇b哥b妹嘅video, 無幾耐, 出面果幾位, 佢哋就準備好特定節目 - 榴槤會, 是也!

但唔知做咩, b哥同花門哥今次竟然無咩興趣咁, 情願同我哋一齊匿喺房...

花門姐又一次衰衰咁, 叫b妹食咗榴槤之後就走入房, 想臭我哋.

但係, b妹淨係攞住張紙巾抺咀, 入到黎一聽到我哋話要抬番佢出去, 就咩都唔敢做, 乖乖咁坐埋一齊睇video啫, 嘻~~

不過, b哥竟然獻計, 叫b妹偷偷將佢張紙巾, 塞去我哋度喎...

haha~~ 咁... b哥最後, 當然都, 不得好... 😎 啦!

Posted on 12/05/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 哈,竟然怕吃榴槤,我愛吃的是你怕的,很有趣!pat pat 包與榴槤,我也覺得美味無比,你就是無福消受~~

    其實…
    妳咪即係好似妳之前咁講: 小朋友嘛, 都係鍾意屁屁同唔唔o架啦…
    XDXDXD
    原本花門宅從來都無榴槤出現過o架, 以前得花門媽一個會食, 咁佢勢孤力弱, 所以都唔會帶返黎食, 後來, 當花門姐夫同花門嫂相繼入侵之後, 連花門姊, 花門孻妹同花門哥一家都被攻陷…
    只有我同另外3個妹就仲好[潔身自愛]囉… hohoho~~~

    C

  2. 又係喎,哈哈,我明嘞,唔怪得我同小朋友夾得來,因為大家都鍾意屁屁同唔唔,同黃色,哈哈……

    黃色???
    咁健康呀?!
    :mrgreen:

    C

發表迴響

