Someone’s tagged me!

一位有一段時間無聯絡嘅網友, tag咗我...

其實都唔係好知咩黎, 上過去網站睇, 估計應該係生日提示果類東東, 哦~~ 明白! 

突然諗起一件往事:

話說有一個好耐無見嘅朋友, 又係sent個生日提示邀請俾我, 咁我就好開心咁回個email俾佢啦, blah blah blah咁講咗好多嘢...

最後佢覆我, 都係blah blah blah咁講咗好多嘢, 不過, 佢同時又話我知, 原來佢唔知自己有sent埋俾我, 因為佢係用group email... 🙄

Well... 

哈哈~~ 不過今次呢個網友應該唔會咁烏龍呱?! 因為佢係individually咁sent俾我o架! 😆

Posted on 09/05/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 1 則迴響.

  1. 喂, 我都就嚟生日喇, haha…

    我知吖~~~
    今年呢個日子, 我點會唔記得吖…
    我考緊試果時, 妳都wet緊咯…
    😦

    C

發表迴響

