明月何時有

夜晚去完飲, 返到屋企都成12點, 喺村口等過馬路時, 抬頭就見到一輪明月, 而且仲好近tim, 應該都係月出無幾耐.

雖然已經唔係滿月, 但就因為未高高掛, 同埋加上尋晚天氣十分好, 所以真係好光好光呀~~

我沖完涼走出廳, 嘩~~ 月光仲照哂成個廳呀, 果陣個月都仲未上到頭頂, 加埋果粒超大超光嘅星星(金星? 火星?), 果個情景, 令我有d唔捨得訓呀...

可惜呢個良景, 應該唔會有好多人欣賞緊...

小小心事:

呢個禮拜真係好多嘢趕住, 所以好多朋友仔嘅blog都無咩點睇, 有d事, 就唔可以喺朋友感受最深刻嘅時候陪佢傾吓計, 總係好似唔知點咁...

Posted on 07/05/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 不是沒有人欣賞那晚上的月光的,我就是其中一個了!一起抬頭欣賞月光,很浪漫!

    妳都咁夜仲未訓? 我見我d鄰居都熄哂燈lu, 未訓嘅又可能玩緊/做緊嘢…
    多一個人欣賞, 少一份可惜呀~~ ^v^

    C

  2. 我呢啲兼職人鍾意幾點瞓都得喇!

    唷? 唔係有做導師嘅咩? 要上堂就要好早起身咕喎?!

    C

  3. 導師也是兼職,通常啲課程及學生都係下午或夜晚先出現~~

    唔怪得… 原來都係夜貓子…

    C

發表迴響

