彼岸新娘

其實新娘子年頭已經嫁咗去彼岸lu, 今晚只係喺香港, 宴請呢邊嘅親朋好友.

當花門男友呢個同學, 喺上年通知大家決定嫁過去時, 佢哋一班同學都非常地十分之好奇, 例如係: 點解嫁得出? ... 諸如此類啦...(佢哋係衰衰地o架, 哈哈~~) 

不過, 雖然大家平時都好鍾意玩佢, 但睇得出其實佢哋都好錫佢嘅, 而佢份人又真係好隨和, 仲好細心, 好識照顧人tim.

佢上年已經問定我去唔去飲o架, 點知呢...

唔知係咪印唔夠帖, 佢竟然無帖俾我喎, 俾我男友果張又無寫埋我... 嗚嗚~~ 係咪真係有預我位o架?  去到無位坐, 好肉酸咕喎... 😉

我哋去到婚宴場地, 佢哋一班同學都差唔多到齊, 連平時gathering甚少出現嘅同學都有到, 真係好熱鬧呀~~

2.jpg

 心意小禮

 同場加演:

上年買咗Lunasol X’mas set, 有一個好靚嘅手挽袋, 但係一直都無機會用, 今次... 嘿! 唔理同我件飲衫襯唔襯都好, 都要用佢呀! 

嘻嘻~~ 真係越睇越鍾意嘅啫~~ 😳

1.jpg

Posted on 06/05/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 發表留言.

發表迴響

