課外活動

今日係我黎緊要考果份paper, 最後一晚上堂, 其實都有少少唔想返o架, 因為上堂呢part已經合格啦嘛...

我最後都係乖乖咁去上堂, 不過, 上堂之前, 去做咗d課外活動先... heehee~~

 img_1763.jpg

雪肌精美白mask係Kose會員贈品, SR水份精華就係用網上coupon換嘅,(之前試過, 都幾好用o架~~), 其他就係喺又一城換嘅, heehee~~ 因為我喺果頭上堂嘛.

另外, 我連上個禮拜去Kanebo換果d toner sample都用得7788喇, 所以一定要買番支, 好在我想試嘅L’occitane蠟菊toner終於都有貨, 呢支平平地$190/200ml, 都試得過呀, 而且我仲可以用coupon, 埋單都係$70之嘛.

原本想試蘋果杏子toner o架, 但係個店員話啱中至油性皮膚用, 所以...無我份lu! 佢本來係俾蠟菊面霜sample我, 不過我實在有太多面霜喇, 揀咗一輪, 都係要個foot cream啦, 跟住佢仲俾多包hand cream我, heehee~~

課外活動樂趣多, 之後上堂精神爽! 哈哈哈~~~

Posted on 05/05/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 哇!你既課外活動又真係好有樂趣呀吓!

    hahaha~~ 不嬲都話課外活動有益身心吖嘛, 我好聽話o架!
    妳果d都唔差吖~~ :-p

    C

  2. 哈哈哈~~~講得0岩~~真係超有趣~~我都好耐無做LEE D咁有益身心既活動呀~~HEHE

    喂~~ 老友~~ 妳都無讀書上堂, 何來課外活動呀?
    工餘活動妳呢排都唔少吖, haha~~

    C

  3. HEHE~~係喎係喎~~~攪錯0左D野添~~HEHE

    哈哈~~ 果然係一個成日發夢嘅中學生!
    XDXDXDXD

    C

發表迴響

