頑強的〔垂死的獅子〕

相信花門男友從未試過病到咁辛苦, 咳到不能自已...

花門: 嘩~~ 咁咳法, 都咳你唔死喎...

花門男友: (仲未咳完, 但都仲可以用一種既感動又帶有期待嘅汪汪淚眼瞄一瞄我.)

花門: 我諗你第時老咗, 死果陣一定死得好痛苦...

花門男友: (激死! 但又開唔到口... 呀! 唔係! 開到口咳, 但講唔到嘢啫.)

花門: 嗱~~ 你而家咁都仲未有事, 你睇你生命力幾咁強, 第時唔辛苦唔病重多幾百倍, 點死得到呀?

:mrgreen:

Posted on 30/04/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 你真係衰呀, 你男友病到咁, 仲激佢. 哈哈~~~

    我…突然有感而發咋…
    我真係好佩服佢咁頑強o架, 俾着我咁樣咳法, 實死都得喇. *o*

    C

  2. 你好串喎…. .\\_//.

    吓????
    ……….
    我唔係串妳喎? 咩事? 唔好誤會!

    C

  3. 我都成日覺得咳係會咳死人嘅,咳得好辛苦好辛苦時,好似就嚟將個肺咳埋出嚟咁,好得人驚。既然佢咳得咁辛苦,你一定要好好對佢先得嘞!

    係呀, 佢就係咳到咩都想走哂出黎咁, 見到都心痛…
    我對佢好好o架喇, 佢嫌我煩tim, 食完3日藥仲有咳, 都夠膽話自己好番哂, 尋日幾乎一哭二鬧三上吊, 佢先肯去睇多次醫生咋. x_x

    C

  4. 我係話你好衰, 串你男友呀.
    哈哈. 佢好慘~~~~

    我梗係唔係話你串我啦, 傻瓜!

    Well… 咁… 妳個表情符號望著我嘛… heehee~~

    呢d唔稱得上係串呀嘛?! 妳唔覺得好logical嘅咩? 有d人生智慧喺裏面喎…
    XDXDXDXDXD

    C

  5. 哈哈~~~係啦~~我都覺得你好衰呀咁話你男友~~哈哈~~你唔係應該細心地照顧佢咩~~HEHE

    嘩!!!! 我對佢好好o架喎! 妳係咪無睇 “病得重, 佢有福…" 果篇嘢o架?
    睇完唔好感動到喊tim呀… … hahahaha~~~~

    C

  6. 喂~~又真係好感動喎~~~

    哼~~~ 係呀哩~~ 好感動呀哩~~
    知我好啦?!
    呵呵呵~~~

    C

發表迴響

