Good services

上個月收到L’occitane打黎嘅電話, 話想同我對一對我嘅登記資料, 原來佢哋近幾個月寄direct mail俾我, 都彈番轉頭...

啊~~ 唔怪得上次啡話收到優惠信, 我都唔知咩黎啦~~

原來佢哋寄咗去我一個好鄰居度呀! 佢哋平時都好有禮貌o架, 估唔到佢哋仲唔怕麻煩, 逐封信打回頭都肯, 真係好人呀!

講番果位聯絡我嘅職員, 佢都好nice o架, 同我有講有笑, 仲問我要唔要番上個月(櫻花)果份mail, 當我話佢知我已經買咗櫻花沐浴露喇, 佢好開心咁多謝我喎... 哈哈~~ 好似佢係老細咁呀~~ 公司請到呢個員工, 真係好~~  

5月份係推廣杏仁蘋果, 我已經收到direct mail喇, 仲有得換sample tim, 正合我意呀~~ 因為我都好想試呀~~ heehee~~

Posted on 28/04/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 1 則迴響.

  1. 我都有收到呢個promotion info. 呀今次. 呢個我幾有興趣,都有換左sample. 落妝油sample試左啦. 但係洗完面….油油地好似唔係好fit夏天用咁. 不過呢條line 4樣產品都唔貴. 油同toner都係$160. scrub $230. 係個面霜貴d,要$400. 我有d想買個油. 但係又怕潤過頭…….呵呵,有 $240 cash coupon 係身痕左d咁囉 =p

    haha~~ 我又係一見到新系列就心郁郁呀, 不過我只係換到面霜sample咋… T_T

    aiya… 我最怕油淋淋o架, 不過我本身都唔會用cleansing oil, 同埋我試過toner, 雖然果次個sales話for all skin type, 但我唔係好信, 因為個感覺唔潤喎… 尋日去另一間, 呢個sales就話係for中至油性, 咁我都覺得make sense d.
    不過, 到咗真係熱到不得了果陣, 我應該都可以用到呢條line嘅, haha~~

    喂~~ 我 r 咗痕喇~~ 用咗一張coupon, 下一張唔知會唔會下個月又用呢? ^m^

    C

發表迴響

