閉關

真係好啱時候o架! 每次明珠台播完一輯〔Queer eyes〕, 都係我開始要準備考試嘅時候.

連我追開嘅〔He who can’t marry〕都啱啱做完, 〔Prison break II〕又唔好睇, 〔Ugly Betty〕又不至於令我心思思追住睇, 之後最多都係晚晚睇〔花樣少年少女〕, 笑吓輕鬆吓啫~~

其實今日距離考試, 啱啱好一個月, 所以, 絕對係我誓師嘅日子:

喂~~ 大家, 我又要閉關喇~~~~

Posted on 26/04/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 你閉關還閉關, 記得食野, 唔好捱壞呀~~

    哈哈~~ 呢個妳少擔心都得嘞, 我可以訓少d, 但一定唔餓得o架, 尤其是要溫書果陣, 就更加食唔停…
    XDXDXDXD

    C

  2. 係啦~~~唔好太緊張呀~~~努力呀~~考完,諗下玩d咩~~hehe

    其實都唔太緊張啦, 只係有好多嘢要讀要記, 又開始有d痴呆之嘛…
    考完唔玩得呀, 因為下一張paper又差唔多開始上堂喇… TnT

    C

  3. 真係辛苦晒~~你幾時讀完呀????

    妳… 仲提起我d傷心事喎… x.x
    哈哈~~ 話唔埋o架, 考多兩三年都唔定o架…
    睇吓有幾蠢之嘛. heehee~~

    C

  4. 唉! 我好唔想讀喇!

    唔好咁啦…
    妳都決定咗考完呢科先諗, 咁就俾心機, 盡全力考好佢!
    唔好忘記妳花咗成4千幾落去o架, 唔可以白白咁"side"咗佢, 知唔知?
    齊齊加油啦!

    C

發表迴響

