先天性.情情塔塔.遲鈍腌悶症

人人都〔Long vacation〕這一套經典日劇津津樂道, 視之為必看, 甚至值得再三欣賞的電視劇, 雖然事實上, 花門亦覺得這套劇集很吸引...

但對我來說, 〔 Beach boys〕才是我的日劇經典, 劇內每個人都有自己對人生的領悟, 對生活的追求... 有沒有勇氣去實踐自己的夢想? 懂不懂自己真正的渴求? 願意不願意誠實的面對自己?

在我最心愛的電影名單當中, 雖然〔Somewhere in time〕也佔得一席位, 

唯獨在〔Dead poets society〕, 我感受到求知的無奈... 

於〔The Shawshank redemption〕, 領略到自由的真義... 

從〔Forrest Gump〕身上, 學懂了不屈不撓... 

看〔Priest〕, 反思真正的救贖... 

這些這些, 都給予我很深刻的感受, 也狠狠的衝擊過我的思維.

毋須懷疑我無情, 只是, 我告訴你, 無情者, 原是有情人.

雖然很早就察覺到愛情, 感受到愛情, 但認知它的存在, 不等於要去立刻擁有它, 明白它的重要, 卻不會窮盡一生去尋找它.

因為我相信, 人生, 不一定要有愛情, 但想要擁有真正的愛情, 卻不能沒有了自己的人生.

認識過一些人, 就總是停不下來, 一直地去追尋愛情, 但往往就越追越失落, 越尋越迷茫...

或許局中人都不曉得, 在這種跌跌碰碰的追尋當中, 人就越會盲目得不可理喻, 管不得摸到的是不是亞當失去的肋骨, 總之找着一個就一個, 然後苦苦的琢磨自己, 冀望終有一日能扮成一根眼前人的肋骨...

愛情片看多了, 偏偏就沒有更懂得去愛, 反而沉醉着於幻化自己為主角, 以為受苦就是情深, 不被愛地去愛就是真愛, 不論落至哪些田地, 總之就義無反顧, 親自演出一幕又一幕的戲軌, 絲亳也不馬虎.

情歌也聽多了, 對曲中詞句朗朗上口之餘, 竟同時也奉為金科玉律, 自己的劇本, 人生的藍圖...

若認定愛情沒有對與錯, 哪倒請捫心自問: 真的甚麼也沒所謂嗎?

請... 千萬別給自己下毒藥吧.

.共勉之.

    

  

Posted on 23/04/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 談到夢、追尋、真正的愛情,就得去看Miss Potter!心靈因為這個Miss Potter 而滿足了好幾天。

    即刻就走去search吓, 睇trailer真係好吸引, 我會搵dvd慢慢睇, 睇完再share.
    先謝嘍~~

    C

  2. 花門,
    我好鍾意睇"有你終生美麗".. 唔知點解..我次次睇都次次哭..

    你講的"真的甚麼也沒所謂嗎?"

    我諗.. 我都有問過自己..但係無答案.. @_@

    有人同我講話睇唔明我呢篇嘢, 我仲諗住唔會再有人回應tim… ;-p

    多謝妳嘅推介先, 等我考完試, 一定會睇吓. (hee~~ 突然間好多戲睇~~)

    我覺得, 其實, 如果當我哋會為目前嘅境況而嘆息, 會心裏面其實係想得到另一種回應, 大槪, 都可以算係唔係真係咩都無所謂吧…

    對我黎講, 愛情應該係一次好正面嘅化學作用, 走埋一齊, 應該係雙方都有得著, 有成長, 互相都有好嘅影響, 同埋, 應該大家都開心滿足先係.

    成長嘅過程係會有痛苦, 有眼淚, 但絕對唔係因為"unwanted love"而痛苦, 又或者係迫住將自己塑造成另一個人而鬱鬱不歡, 一邊話"我只要xxx就夠", 但另一邊, 咪又係長嗟短嘆, 痛恨點解自己唔係得到幸福果個…

    咁樣痛苦法, 有人會解作"偉大嘅愛情".

    唔肯放手, 並唔係因為情痴, 只係以為人生就只得愛情, 又或怕走出去, 連更差嘅人都未必遇得到, 於是, 就一直死守.

    我想講嘅, 就係人生有好多嘢值得我哋去思考, 值得追求, 值得我哋去擁有.

    C

發表迴響

