花樣少年少女

其實台灣偶像劇唔係咁啱我睇, 因為好多時, 我都唔知d演員表達緊d咩, 不過聽聞呢套劇好好笑, 所以我就期待有機會睇. 

華娛電視終於都開始播〔花樣少年少女〕, 唔駛dl, 唔駛俾錢去”無線”嘅有線台, 就可以舒舒服服咁睇, 呢個台d韓劇台劇, 都追得都幾新幾貼o架.

到而家, 我都唔係睇好多集咋, (唉~~ 已經遲過人開始睇o架啦, 仲要有時唔睇得住, 要錄起過幾日至慢慢睇...) 不過有surprise喎, d演員都好生鬼, 好自然, 唔會個個都一舊木咁/淨係掛住擺靚樣, 〔秀伊〕故然攪笑, 成日同’兄弟’打招呼果個又係笑到我傻, 攪到我有d想睇原著tim. Heehee~~

台灣近年都拍唔少’日本少女漫畫’劇集, 來來去去都係講一個樣貌平凡, 冒冒失失, 但憑一份純真熱情, 終於羸得美男(仲要唔止一個)垂青, 可能因為咁, Elle先會越演越多劇, 越演越紅, 不過佢又真係幾可愛o架.

雖然話就話漫畫天馬行空咩都得, 而且又唔知台劇加咗/改咗幾多, 但有d位, 我真係唔係好明...

e.g. 泉既然一早已知莃係女兒身, 又點會明知佢沖緊涼都會衝咗入去呢? 又, 既然泉係一個咁溫柔細心嘅人, 點解成日講佢沖完涼, 未著衫就走出去同莃傾計呢?

:mrgreen:

Posted on 21/04/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 我都唔鐘意睇台劇,韓劇,可能我OUTDATE啦~~我始終都係覺得日劇最0岩我睇~~人靚,景靚,咩都靚~~遲D無線收費台做"木村"新果套日劇~~~好期待呀~~~

    哈哈~~ 韓劇我只係會睇"宮", (不過都係睇咗中間果part) 因為拍得好精細, 其他果d… 絕對打死都唔睇呀, 老土到不得了, 同埋最怕d演員"妙"咀"妙"舌果d樣.

    我仲好鍾意日劇連d細位都好考究, 好似d小動作呀, 主角旁邊d人嘅反應呀咁, 我而家睇緊"he who can’t marry", 都俾佢o地笑到我傻呀.
    我就期待睇山下智久+長澤正美, 同埋織田裕二+[野田妹]果套呀, 希望快d有得播啦~~

    C

  2. 哈哈~~原來你都係日劇"粉絲"~~~HEHE~~
    我以前呢真係會睇得多D~~不過宜家都係簡0黎睇咋~~木村果D就一定睇0羅~~HEHE

    哎呀… 唔好用"粉絲"呢個字眼啦, 好似講緊某人咁…

    我都唔係樣樣睇o架, 真係拍得好嘅先會睇.

    C

發表迴響

