無福消受

今晚又同花門男友家人飯聚, 因為佢哋今次乒分三路回朝嘅人馬, 終於可以聚埋一齊, 兼同伯母賀壽tim.

佢哋揀咗去稻香食, 仲叫咗個幾豪嘅餐...

雖然今次又係6點就開餐, 不過我都仲可以樣樣食少少嘅, 都幾好食喎, 只係食咗幾碟餸, 我個肚又開始痛痛哋喇... 唉~~ 睇黎我真係有Chinese Restaurant Symptom 呀...

原來佢哋仲買咗蛋糕, 個餐又有一籠壽包, 不過呢d都係花門絕不沾口嘅食物, 所以, 最後我都係做陪坐囉... 呵呵呵~~

Posted on 15/04/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 10 則迴響.

  1. 壽包(即pat pat包)係宇宙裏面最好食既嘢之一,你竟然無福消受,可惜,可惜!

    咁犀利?!
    唔… pat pat者, 非吾所好也. 😳 唔知閣下要大定要細果d呢? 下次留番個俾妳… XDXDXD
    其實係咪即係蓮蓉包?

    C

  2. 原來你真係唔係中國人…係西人!! =p

    壽包你竟然唔食? 佢係我一家人既至愛呀!

    😥 唔係咁o架!
    我只係唔鍾意食好甜/好咸, 唔食包點糕類(不論中/西, 不過近年都會食雞包仔同叉燒包嘅…), 唔食油淋淋/厚獻汁, 唔食忍廉…
    唔知點解o架, 總之自細就擺唔到呢d食物入口.

    haha~~ 妳哋講到我咁暴殄天物o架… 下次, 一定打包, 分哂俾妳哋食. ^m^

    C

  3. “我只係唔鍾意食好甜/好咸, 唔食包點糕類(不論中/西, 不過近年都會食雞包仔同叉燒包嘅…), 唔食油淋淋/厚獻汁, 唔食忍廉…"
    —> 咁仲有咩係唔包括在內呢?
    —> 仲有呀, 睇忍廉笑死我啦.

    咩包括咩呀??? 唔明tim…

    haha~~ 打錯字之嘛… 做咩笑人喎… 😳
    咁我係唔食忍廉o架, 乜妳食嘅咩? XDXDXD

    C

  4. 其實,pat pat 包呢啲嘢,大有大食,細有細食既啫!記得「有骨氣」新開張時,只要幫襯時,有人是該月生日的話,整枱人每人也可免費有一個大pat pat 包。我一有朋友生日,就要求去那裡慶祝,為的只是那一個又大又暖既 pat pat包。

    嘩~~ 原來妳係壽包狂迷!
    哈哈~~ 做妳朋友都唔知開心好定唔開心好, 究竟係為朋友先吖? 定係為壽包先呢?
    XDXDXDXDXDXDXD

    C

  5. 激死人喇~~

    我意思你果句野, 唔食好多野呀. 咁仲有咩"食物" 係唔列入你果d “唔油唔甜唔咸唔呢樣唔果樣" 呢? 即係簡單d 講, 你仲有咩食架? 明未?? =p

    哦~~ 好簡單啫, 之唔係就係家常便飯囉! 😀

    酒樓d嘢食就最唔啱我食, 因為: 勁咸!勁甜!勁油!勁膩!

    其實我好多嘢都鍾意食, 仲可以食好多tim, 關鍵就係睇吓點整嘅啫…
    For example, 我唔食烚蛋/生蛋/太陽蛋, 但我會食炒蛋/蒸水蛋/薑醋蛋(不過要浸到連蛋黃都吸滿哂醋, 實的的先會食…).
    Heehee~~

    C

  6. 我都好鐘意食壽包0架~~你係唔係覺得太甜呢??
    咁D聚餐食晒未呀???

    ^3^ Yeah~~ 係呀~~ 我就係怕甜, 又唔鍾意"浸"皮, 妳真係明白我嘅啫~~

    未有耐, 啱啱先人齊之嘛, 不過就後日會有人走, 今晚又有飯聚, 但係我應該唔會去喇, 因為約咗同學做功課, 呢排要開始開turbo喇…

    C

  7. PATPAT包~~HEHE

    哈哈~~ 今次呢籠呢, d顏色好淡, 無咁馬騮pat pat啦. ^m^

    C

  8. 我都想係pet pet包呀!

    ??? 妳想點呀? 😕
    想食壽包咋嘛? 留埋俾妳囉…
    XDXDXDXD

    C

  9. 我係 Zita 呀!
    上星期o黎過o架喇!

    哩個係新居地址, 得閒就參觀吓啦!
    http://www.xanga.com/zzitaz

    我梗知果個係妳啦… 睇真d我點覆妳… 😀

    ok. 但我唔想再開a/c喎, 咁點reply妳好呢?

    C

  10. 有d呢係奶王0架~~會唔會好d呀???無咁甜

    奶王係無咁甜嘅咩?
    不過… 都係唔會啱我食o架喇. :-p

    C

發表迴響

