b哥考綠帶

上文提要: 花門哥一早搵定我去睇b哥考跆拳道綠帶, 其實即係幫手影相, 等佢可以全程拍video, 而b哥喺呢個月都久唔久就打黎提吓我咁...

花門大妹仲以為係喺b哥平時上堂果度考, 所以訓到好晏先起身... 😦

我哋遲咗少少先去到, 個場已經坐滿哂家長lu, b哥好快就出咗去, 坐定定stand by, 我見隔離有d小朋友已經開始考緊, 我走埋去場邊, 諗住偷影b哥, 點知佢鬼死咁醒目, 仲係咁擺posts...

開始考喇, 好彩b哥企得好近我哋, 所以都好易影, 哈哈哈~~ 睇吓佢夠唔夠”猛”?

dsc_0681.jpgdsc_0705.jpgdsc_07112.jpg

dsc_0704.jpg

睇相就好似好勁, 但其實b哥無乜力水o架咋... 係個拳頭仔就握得好實囉...

不過都好過佢平時喺學校表演其他嘢啦... 無發台瘟嘛. Wakakaka~~

佢果組打完之後, 佢哋又要坐返埋一邊, 等所有人完成哂至會頒成績表, 我走埋去問b哥頭先係咪好緊張, 佢話無喎... -__-"

終於都完哂喇, 今次考到綠帶嘅, 就會有一件護甲, 即係... 好快會俾人踢囉... 

最好笑就係, 今次俾唔到條綠帶b哥呀! 

因為無佢size, 佢太奀喇! 哈哈哈!!!

dsc_0767.jpg

Posted on 08/04/2007, in 花門私攝, 花門氏宅. Bookmark the permalink. 11 則迴響.

  1. 佢真係太瘦喇. 要大隻d, d 腳先有力呀!

    同b 哥講, 我空手道架喎, 搵日教(較)量下!! hehe.

    話時話, 跆拳要考咩架? 同埋佢地即場知埋成績架? 我地館星期日都考左試…不過一定唔會即堂知道結果.

    較量? haha~~ 妳都話佢瘦啦, 俾妳一下就打死佢都似… :-p
    我都開始驚驚地妳喇, 又空手道, 又yoga… 俾妳捉住, 唔得掂呀, hahaha~~~

    其實佢哋呢d小朋友考嘅, 都係好吔吔嗚嘅啫, 考果時會有個coach提佢哋點做動作, 而個考官就睇住佢哋做成點囉, 做得唔好又可以再做過, (b哥果組都有一set動作要重做o架) 同埋我聽花門哥話, 如果阿sir叫得佢哋去考, 就多數都過得關o架, 可能係咁, 所以就可以即時派成績呱…

    跆拳分好多種帶o架, 有排考, b哥今次係由黃綠考綠, 我睇佢本手冊就話要考4 sets動作, (haha~~ 因為我掛住影相, 根本都無乜留意…) 淨係記得其中一項叫"continue kicking"囉.

    咁妳又考哂未呀?

    C

  2. 分一組組咁得意? 可能因為小朋友啦. 其實如果師父比得考, 通常都會pass 既. 不過考高d 色帶咪多口問下師父, 當探口風囉.

    我知跆拳好多色架, 因為我細佬之前都學過下跆拳, 之後先轉去空手道. 我因為佢學, 我先跟埋去學之嘛. 我地得幾隻色: 白 -> 黃 -> 綠 -> 藍 -> 啡 -> 黑. 啡通常要考兩次先上黑帶.

    我? 我學左1x 年架喇, 你估下我考晒未? hehe. 10 年前我已經考到黑帶架喇. 不過黑帶又分1-10 段丫嘛. 仲未ready 考二段. 我細佬已經係三段喇.

    或者練下氣, 下次考試會考二段. 有機會叫你同b 哥黎睇丫.

    哈哈~~ 睇住班豆丁齊齊做掌上壓同sit up, 都幾得意o架.
    跆拳好似咩色嘅帶都有… 去到黑帶又係會再分段o架!

    10年前已經係黑帶?! 咁妳真係好勁喎~~ 妳倆姊弟真係唔講得笑~~
    考段係咪好難o架? 定係妳自己無咩點再學呢?
    其實我覺得空手道好得人驚o架, 又要撻生魚咁撻, 又會俾人鉗住… x_x

    好呀~~ 有機會都想現場睇吓呀~~ 哈哈~~ b哥到時一定會好緊張, 個心仔會砰砰聲咁跳o架!

    妳要加油啊~~~ ^3^

    C

  3. 其實我考完個黑帶就過左澳洲喇. 當中4-5 年都無乜點練, 係暑假返黎果3 個月囉. 之後都比較懶, 迪迪尼返shift 又唔係成日就到時間, 放左工又攰到死….有時又會為左見ex 唔返館 (好曳, 唔好話比b 哥知, haha). 其實最主要原因係我好怕打kumite (free fight).

    考段我覺得幾難架. 我地基本上考色帶就要考: 基本功, 套拳同埋free fight. 考黑或以上, 除左呢3 樣之外, free fight 要打1-2 場 1 對2. 即係會有2 個黑帶一齊打你….唔夠氣時真係會腳軟架.

    我逢星期日都會上堂. 不過可能唔太就你地, o係佐敦. 聽日我應該會返細佬個場, o係葵興. 哈, 一講就好興奮, 好想快d 見到b 哥. 佢放完假未呀?

    ic… haha~~ b哥第時都會掛住追女仔, 唔去上堂o架喇, 妳少擔心啦. XDXDXD~~

    free fight咪要考反應同執生囉? 嘩~~ 1對2咁激, 咪好似拍戲打交咁… 佢哋會唔會就妳o架?
    佐敦係咪austin果度呀? 原來妳同妳細佬唔係同一個地方學o架? haha~~ 咁妳哋平時會唔會對打練習咁o架?
    b妹都話想學跆拳o架, 我哋仲笑緊, 第時佢同b哥打起交上黎就精彩囉…

    想見b哥? haha~~ 佢唔見得人咕喎…
    佢呢~~ 一有陌生人就會呆雞咁o架, 又唔肯叫人, 到時就實破壞哂形象啦…
    返咗學lu, 幼稚園無咁多假放o架.

    C

  4. free fight 真係好考反應架…好多時自己師兄弟姊妹都會留下手既. 我好記得我考黑帶果時, 兩個師姐一早夾好, 一個o係後面想"cool" 實我….我地睇人地1 對2 時好開心架, 覺得佢地實會就下被打果個; 但係當自己落左場之後, 就會好認真. 有時有d 小朋友唔識控制自己情緒, 會越打越火爆….打到爛仔交咁.

    果日師父都有講, 1 對2 時叫打人果兩個留下手, 因為真係好辛苦.

    佐敦係寶靈街個街市樓上呀. 九龍公園就星期六. 其實我同細佬都會返星期日架, 不過佢二段時, 師父比左個場佢渣fit 嘛. 佢宜家咪逢星期四果個場既教練囉. 日日都有唔同地方架. 以前我返荔枝角, 一個禮拜返星期一, 四同日. 好癲. 宜家淨係返星期日, 好蝕呀. (因為我地係比一個月費, 任上架)

    好少男同女對打, 自己熟人就另計啦. 以前搵細佬同其他師兄比我打囉, 佢地打極都唔痛, 變態. 又話我細力….

    b 妹都去學呀? 好呀, 自衛嘛. b 哥幼稚園咋咩? 你影到佢咁"了", 以為佢好高, 係小學生添.

    that’s why我哋睇劇集都會講, 學呢d拳腳功夫, 最緊要都係個心, 要沉得住氣. 我見b哥張成績表, 評分果欄有[禮貌][態度]呢類項目評分o架.

    我仲以為係果度tim. ;-p icic…
    原來妳細佬先係教練, 咁佢係專職做定係part time呀? 要日日都去嘅?
    咁妳而家又玩埋yoga, 就更加無時間成日去打啦, 蝕都係計咕喎, 一係逢禮拜日就打番夠本為止啦, hahaha~~

    heehee~~ 男仔嘛~~ 唔通話妳打親佢咩? 仲有面嘅?!

    我覺得b妹本身都啱學o架, 佢好動嘛, 我細個果時都想學呢d o架, 想打低哂d壞人!
    haha~~ 過埋暑假, b哥咪讀小學囉, 佢真係手長腳長o架!

    C

  5. 咦, 咁埋禮貌分同態度分又幾好喎.

    要有三段先可以做教練架, 二段可以做助教, 不過有時我o係館都會幫下師母手教小朋友….

    細佬只係part-time 啦, 不過佢一個禮拜除左三六係無返館, 其他時間都比晒空手道: 星期一四日返館; 星期二五返港隊.
    係啦, 我鍾意上師父教既堂, 對其他亞sir 麻麻地….咁師父果d 又o係葵青呀果d, 我office 去都好耐…所以唯有得返星期日囉.

    不過我都要練下力練下腹肌比人打….唔係實考唔到二段.

    咁你同b 哥b 妹一齊學囉. hehe. b 哥咁高架?!

    嘩… 真係要好熱愛空手道, 先可以俾咁多時間落去… 仲係港隊tim呀? 勁!!
    咪咁多藉口啦, 去葵青都係頂多半個鐘之嘛… :-p

    點練腹肌呀? 係咪做sit up就得? 俾心機練呀, 妳考果時我同妳打氣~~

    hahaha~~ 講笑咩? 我成副老骨頭啦, 點玩呀? “登"親唔得掂呀! 都係交俾b妹啦, hahaha~~
    佢係比例上手腳偏長囉, 我又唔知比起同齡嘅小朋友, 佢算唔算高喎, 不過就一定無人哋咁好肉, 咁"科"…

    C

  6. 雖然入葵青係半個鐘, 但係佢地1800 開始呢, 到2000. 我放1818 入到去換埋衫都1900 啦, 仲要做熱身呢…真係唔駛練咯.

    今晚細佬果度1900 先開始, 所以好d 啦.

    練腹肌做sit up 呀….宜家做yoga 都有教點可收實腹肌做動作….都有用既.

    我都中學先去學啦…你大學之嘛, 唔係差好遠丫. hehe. 我考試下…起碼要7 月. 死啦, 到時實熱死.

    你快d 谷b 哥食多d 野啦~~~

    原來咁早就開始, 咁又真係無謂趕入去嘅… 我之前想過玩康文署d course, 不過好多都係6點開o架, 真係… 而家有幾多人可以放5點喎… 妳今晚會去練?

    haha~~ 衰嘢吖~~ 家陣係咪笑我"超齡學生"呀?! 我… 一下sit up都做唔到o架, 所以肚仔大過南瓜~~ 骨頭又硬, 都係行山打波好d.

    天熱考咪仲好, 整定多d臭汗出黎, d師姐咪費事埋妳身囉… XDXDXD

    同b哥鬥快食哂d飯就得, 佢食少少就嗌飽o架喇, 質佢食多少少都驚佢會嘔, 所以我同親佢玩都會引佢走黎走去, 郁動多d, 希望玩完之後, 果日會食番多d嘢囉.

    C

  7. 係呀, 今晚會去練呀. 其實我去細佬個場, 似做佢助手多d, 因為佢對小朋友無耐性呀. 又唔鍾意小朋友成日掛住玩, 但係又唔明小朋友咁先係小朋友嘛. 所以d o靚仔咪驚佢囉. 星期日果日有個4 歲小朋友話我細佬叫佢走喎, 其實係細佬見到個小朋友媽咪揮手叫佢走, 細佬先叫小朋友走唶. 咁我咪tum 個小朋友話我星期四返, 等師兄唔會惡死囉.

    我地一做sit up 要做100 下. 不過做慣左就無乜野.

    我返細佬個館, 佢就可以專心教大朋友囉.

    我邊有笑你丫…你都鍾意行山架? 我好鍾意架, 好耐無行兩日一夜果d 喇. 果時玩愛丁堡(宜家改左名lu), 成日行, 好開心. 你下次行叫埋我丫. hehe.

    b 哥食咁少架….質佢食多d 食多d 食多d 啦~~~

    哈哈~~ 男仔好難會對小朋友有耐性啦~~ (其實我都無o架!) 果個小朋友都幾可憐喎, 會唔會攪到有童年陰影o架? 姐姐妳要開解吓佢呀~~ :-p

    100下sit up? crazy! 唔怪得妳fit得咁緊要啦…

    我係行吓家樂徑果類o架咋, 未試過行兩日一夜, 又未玩過"毅行者", 果時都係跟同事行, 因為佢哋係專家, 同佢哋行會安全d囉, 我自己淨係識行, 其他嘢咩都唔識… 其實我病咗之後都好幾年無再行lu, 身體未必負荷得黎, 而家要遂少遂少咁行番多d, 我估我仲可以行到城門呱… hee~~

    haha~~ 就算質佢食多d mc記薯條, 佢都未必睬妳呀~~

    C

  8. 咁又係, 我細佬又唔太鍾意小朋友添. 我尋晚好有心機教佢地啦, 攪到我今日作喉嚨痛呀, 陰公.

    我有幾fit 呀…肚腩縮埋左你睇唔見咋.

    家樂徑都好丫, 唔係我地爬山鞋o徒晒, 媽子話要扔左佢呀! 你地行叫埋我丫. hehe.

    麥當當既"美食", b 哥都引到? 小朋友唔係好鍾意架咩?

  9. “引唔到"先岩

    妳要小心用聲呀, 傷咗聲帶好麻煩o架…

    妳唔好呃我啦, 妳邊有肚腩俾妳縮起呀? haha~~ 咁我果個仲衰, 縮都縮唔郁.

    我都有對timber行山鞋, 好多年lu, 初期同d同事唔係行山就打波, 而家… 對鞋就只會喺春秋二祭至會攞出黎著, (花門家祖墳係喺荒山野嶺o架) 不過仲保存得好好. 好呀, 等我搵番佢哋, 睇吓佢哋仲受唔受我玩先.

    點會唔好mc記吖, 不過想佢食多d就難之嘛.

    C

  10. 哈哈~~~~舞林高手~~HEHE

    妳笑b哥"跳緊舞"? 咁佢咪好渣囉?
    妳小心d呀… 呢度真係有"武"林高手o架…
    wakaka~~

    C

  11. 哈哈哈~~係呀係呀~~我講佢跳緊舞呀~~不過真係好勁~~~真係要小心小心~~~~

    妳呢個姐姐好衰呀~~ 笑人哋"花拳繡腿", 其實b哥好努力o架喇… 😦
    等佢第時可以同alice姐姐較量咁叻嘅話, 一定會搵妳出黎見見呀. 哼~~
    XDXDXD

    C

發表留言