俘虜小男生的心

花門哥喺電話度, 好開心咁同我講, 話b哥黎緊要表演果首鋼琴曲, 喺老師面前彈得有板有眼喎.

哈哈~~ 如果到表演果陣, 佢可以唔發台瘟嘅話, 咁就已經還得神落啦~~

同時又因為今個星期日, b哥會考帶(抬拳道), 老師話佢應該考到喎...

花門哥pass個電話俾b哥, 叫佢同我講喎.

b哥: (同佢爸爸講) 講咩呀?

花門哥: 你同姑姐講xxx/yyy啦~~

b哥: (仲係同佢爸爸講) 我唔知講咩喎...

我: 喂~~ 係咪同我講電話o架?

b哥: Err... 姑姐呀, 我就快考帶喇.

我: 哦~~ 咁你練好未o架?

b哥: 練好啦~~ 老師話我無問題...

我: 唔... 咁你記住到時唔好出到去又唔郁喎.

b哥: 哦. 

(...)

我: 咁你想唔想姑姐去睇你呀? (其實花門哥一早已經預埋我去影相)

b哥: (害羞地, 口震震地, 兼夾蚊滋咁細聲) 呀... 想... 想呀...

我: 吓? 你講咩話? 即係想唔想o架?

b哥: (依然害羞地, 依然口震震地, 兼夾更加蚊滋咁細聲)... 想... 我... 想..呀...

哈哈哈~~ 果吓真係好有少男情竇初開咁嘅feel o架~~

咁就成功地令一個小男生怕怕羞羞咁同我講嘢喇! 真係easy job. 

呵呵呵~~~

Posted on 01/04/2007, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 哈哈~~你咪鬼嚇親人啦~~衰野~~~~哈哈

    我邊有嚇佢喎???
    係佢無端端含羞答答, 嚇親我至真呀!!! XDXDXDXD

    C

  2. 哈哈..真係唔好嚇人啦衰鬼~

    都話無咯… 衰鬼~~ 哈哈哈~~~

    C

  3. b哥從細到大都係咁怕怕羞羞, 好可愛呀!

    佢對陌生人就怕羞啫, 同我講電話無端端都會怕羞, 我就未試過喇…

    C

  4. 其實b哥幾多歲?好似好攪笑咁,佢~~

    佢5歲喇, 過埋暑假就會升小一.
    佢真係好好玩o架, 睇"花門氏宅"有咁多篇都講佢就知o架喇~~

    C

發表迴響

