年結

img_1679.jpg

原本今晚同幾個同學約咗miss食飯, 不過miss今日病咗, 仲連堂都上唔到, 咁就真係病得好重吓, 希望佢快d好番啦!

既然飯聚取消, 我就多咗好多時間去周圍行, 順道亦換埋L’occitane嘅coupon先~~

其實L’occitane嘅staff月中已經提過我要換coupon o架喇, 不過我諗住今晚會出街, 咪一路都無去到囉.

唔知係咪大部份members都好似我咁, 去到最後一日先至換coupon, 所以店內除咗人頭湧湧之外, 好多產品都無貨喇!

我一心諗住去買玫瑰沐浴露, 春天到嘛~~ 想用d感覺上清新d嘅嘢, 因為天氣潮濕, 個人好似好無神無氣咁... 

去到發現原來新出咗櫻花系列, 唔~~ 聞落好香呀~~ 好鍾意, 所以都係唔要玫瑰lu, heehee~~

其實我仲爭少少就可以換多一張$120 coupon, 但我想試嘅蠟菊toner又係無哂貨, 遊咗好耐都唔知買咩好, 又唔想亂買嘢, 好彩男友至愛嘅馬鞭草沐浴露大支裝仲有貨, (大支裝平過普通裝好多o架, 不過就唔係條條line都有大支裝賣囉...)買定俾佢夏天用都好.

本來想試吓玫瑰系列嘅sample, 不過生意實在太好喇, 咩都送哂出去, 店員話只係得olive面霜, 唯有等下次先試啦, 之後佢再搵到一支馬鞭草香氛sample俾我, 哈哈~~ 都好, 等我當蚊怕水黎用先~~ 

最後總共換到3張$120 coupons, 其中一張會送俾人, 因為佢貢獻咗好多分俾我o架, 所以應該要回禮嘅~~  

 

Posted on 31/03/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 1 則迴響.

  1. I like 馬鞭草 too..the smell is quite special during spring/summer 🙂

    上年出過檸檬馬鞭草沐浴露, 個感覺仲freah仲清涼呀~~
    如果被蚊針, 搽馬鞭草lotion, 止痕之餘仲快d消腫, 好好用o架!

    C

發表迴響

