0330

img_1677.jpg 

今日好想到外面吹吹風, 想散一散近排心裏面嘅低氣壓, 但又唔可以走得太遠, 因為夜晚要同男友食飯, 諗咗好耐, 終於決定去碼頭, 渡過一個懶洋洋嘅下午...

原本上晝都仲好好太陽, 臨出門就已經烏雲蓋頂, 咁都好, 唔駛曬到傻.

好耐都無去碼頭lu, 對我黎講就變咗好多, 其中一邊原本係藍色嘅欄杆, 變成一塊塊鋼板, 大概係唔想俾人再爬出去玩呱, 不過坐低就會望唔到個海...

星期五嘅下晝, 呢度都有好多人, 有捉緊旗嘅, 有高談闊論嘅, 有擺賣玉器嘅, 哈哈~~ 我反而好似有d格格不入咁.

沿路嘅食肆都擺哂d枱凳出黎, 吸煙區嘛~~ 令到海旁更加熱鬧.

行到去公園同沙灘, 有人拉緊二胡, 不過就明顯拉得頗吃力, 我樓下果位二胡先生, 拉得鬼斧神工d...  :-p

見無咩嘢好行, 就掉頭行去另一邊, 唔~~ 呢度清靜得多, 多數都係釣魚人仕, 又或者係放狗, 同埋做運動嘅人.

行到近盡頭, 風亦比較大, 我就咁樣憑欄迎風, 望著一架又一架嘅航機著陸, 唔經唔覺, 就開始天黑lu.  

行返去車站時, 沿途見到幾隻流浪貓, 佢哋有佢哋喺石堆騷首弄姿之餘, 亦不忘對我呢個陌生人上下打量, 可惜我無食物吖... :)

.

  

 

 

 

 

 

.

.

.

 

   

Posted on 30/03/2007, in 花門私攝, 食住黎睇. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 個碼頭係邊呀? 有時自己一個人出去行下都係一件樂事 🙂

    係屯門碼頭, 所以望到機場.
    如果可以去遠少少仲好, 而家心思思復活節假搵一日再出過去. ^^

    C

  2. hey…你又係住碼頭嗎=?haha
    我住附近架,都好鐘意去海旁行下..好舒服~

    Welcome, 詩嵐~~

    唔係呀, 我都話好耐無去過碼頭… 唔計新年去旅行, 果次要搭船去機場. ;-P
    住碼頭附近?! 交通好方便啊, 又多嘢食. ^o^

    C

發表迴響

