咩世界?

有人會覺得家用即係交伙食, 即係同父母住先會俾, 唔同住就唔駛俾...

又有人會話自己都顧唔掂, 仲點俾錢屋企...

亦有人從來都認為有俾家用嘅理由, 因為d錢係自己嘅...

你又點睇?

朋友幾年前結婚, 新郎係大仔, 對下約莫都有4/5個細佬妹, 至少有2個都出咗黎做嘢, 雙親都差唔多退休.

之後出黎睇相, 朋友話我知, 原來佢哋未結婚之前, 成頭家都係佢老公一個人孭哂, 我即時望吓張相, 頓時覺得佢老公d細佬妹, 個樣真係幾衰吓...

我一方面覺得佢老公好孝順, 一方面又諗, 究竟細嘅唔生性係佢哋本質吖? 定係父母偏心做成呢? 抑或係佢老公縱容出黎嘅呢? 

Posted on 28/03/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 一家唔知一家事lor~

    但呢d係做人子女最起碼嘅責任黎家嘛, 多有多俾, 俾得少少都係孝道吖…
    唉…

    C

  2. 我覺得, 仔女大咗出嚟做野, 就應該比$$父母, 父母都養咗你咁耐啦…
    但係, 如果真係無野做, 負擔唔到, 就無辦法, 值得原諒…
    又如果, 無$$比屋企係因為自己買咗啲咩咩咩, 大駛, 咁就… 天會知囉…

    只係而家好似多咗人, 唔覺得無俾家用係咩一回事…
    所以我果時先會諗, 究竟係邊方面造成呢? 長輩無教過? 無可奈何? 定無所謂呢?
    😦

    C

  3. 我都覺得係~~~點樣都要比家用呀~~我覺得LEE D係做仔女既責任~~RG講得0岩~~除非真係無野做,真係做又無得講,如果有都唔比既就勁過份呀

    我知妳都係乖女黎o架~~
    咪係囉, 所以我都希望佢哋其實已經識諗, 就好喇.

    C

  4. 我屋企3姊妹,個個都習慣比家用架. 賺得多比多d囉. 賺得少比少d囉. 但係一定會比. 唔係父母老左食咩呀? 食風呀???

    不過我都見新果一代唔再有比家用屋企呢份心態. 我d同事可以係…..$10k 一個月, 買$4xxx 一個 LV 銀包, 唔比錢屋企. 唔夠錢仲回家問家人添….. 另一個同事仔呢, 問我 : 我一個月比 $1000 屋企係咪多呀? 嘩~ 唔係吓嘛…..咁都叫多呀? 佢唔好計下 $1000 / 30 = 幾多錢? 大佬…..老左等養就真係屎得囉.

    除非老豆好有米, 就可以象徵性比一千幾百啫, 否則退左休, 唔通叫佢地食埋份棺材本咩. 仔女比家用係應該架嘛. 以上果d 唔比家用屋企架小朋友, 我覺得係父母唔教喎. 一尾縱….. 一來父母自己辛苦啦(退左休無收入, 又無仔女比錢, 我估真係有點生活愁喎), 二來無左比家用, 承擔家庭的習慣, 我都唔知將來佢點組織自己架家庭. 呢d係習慣嘛. 月月買曬名牌, 唔夠錢就問屋企比番轉頭添…..父母真係照佢成世咩……

    sorry, 我公司唔少呢d “奇人" (佢地屋企都係普通人家黎), 反而呢個topic 我似乎反應大左d添 =p

    妳反應唔算大喇… 我私底下同人講呢件事, 我仲勞嘈得多, 不過妳而家要小心, 放輕鬆d先好呀~~ ^^"

    我覺得就算屋企好有米, 父母唔志在有冇家用都好, 都唔等於做仔女嘅就可以側側膊, 果d好景時照俾家用嘅, 我相信第時就算屋企(touch wood)有咩冬瓜豆腐, 做仔女嘅都會繼續負番個責任去照顧屋企… 呢d, 係見微知著.

    我睇唔過眼嘅係, 做父母, 生落一大堆兒女, 有人俾有人唔俾, 都算嘞… 有一日想要多d家用, 竟然唔係問冇俾果d去要, 而係要俾開果d每個月再俾多d! 亦有做仔女嘅以照顧家中長者為名, 唔做嘢(仲有零用tim), 實則對老人家不聞不問! 甚至好似妳所講, 會問番父母攞零用錢嘅, 我都見過…

    其實唔止新一代, 比我哋年長得多嘅, 都有好多人做得出呢d事. 實在有太多人都只會諗自己可以有d咩, 而唔會去諗, 自己應該做d咩先…

    C

發表迴響

