難受的一餐

花門男友有屋企人, 喺外地組織咗一個小王國, 呢兩個月仲會分3批回港, 淨係洗塵飯都有排食.

而花門一直係最怕食酒樓飯, 不過一大棚人就無可避免會去呢d地方飯聚, 再加上某d原因, 好多時佢哋係會6點幾就去食, 對於我呢個由細到大都係夜鬼嘅人黎講, 就更加真係唔知點先可以食得落.

今晚去咗麗都集團某間食肆, 點菜其間:

客: 要個”金銀蛋波菜”...

侍: 呢個餸係時蔬喎, 唔係波菜o架.

客: 咁今日嘅時蔬係咩菜吖? 

侍: 呃... 不過多數都會俾菠菜嘅... 我去問吓先...

(轉頭)

侍: 要菠菜要加10蚊喎.

客: 吓? 咁今日係咩菜呀?

(此時部長就走埋黎)

長: 指定菜係要加錢o架, 因為俾咩菜係廚房發板嘅, 一係咁吖, 炒碟菠菜食吖.

花門心諗: (玩咩呀?)

當然, 最後都係就咁叫”金銀蛋時蔬”就算...

成圍餸都唔好食, d獻汁勁過漿糊, 我夾咗件魷魚, 用筷子”liu”極都”liu”唔走d獻, 夾塊生菜食, 食完竟然剩低成個湯匙嘅獻汁... 仲有味精嘛, 就自然少不免啦...

我已經無咩點食過嘢o架喇, 不過食完呢餐, 我原本自去泰國之後, 終於可以穩定到成個禮拜嘅腸胃, 又開始隱隱作痛, 喉嚨又涸, 飲咗好多水都唔掂... 

仲有幾餐, 救命...

Posted on 25/03/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 1 則迴響.

  1. 你個腸胃都幾唔好架喎…

    咁… 食油膩嘢對腸胃本身都唔好嘛… :-p
    好彩我果日都係痛咗一陣啫, 之後都無咩事, 我呢兩年腸胃都幾敏感, 仲久唔久都抽筋o架, 好麻煩.
    所以我要聽中醫話, 唔食寒涼嘢囉, 我乖咗o架喇, 而且都好番好多, 係去泰國果陣無端端又出事之嘛. hee~~

    C

發表迴響

