我又去食 - 鹹雞

前兩日同kiki講開海南雞飯, 引到我個胃都識跳咁滯, 尋晚食唔到, 個人都不知幾痛苦, 仲要諗起好耐之前, 無意中睇到苯b媽媽介紹元朗有好味雞飯, 今晚就一於夾男友去食呢間, 一解我同果隻雞嘅相思之苦先~~

入到元朗都成8點幾lu, 一坐低就咩都唔駛講, 我就要個鹹雞飯($41), 男友就揀咗咖哩雞髀飯($21), 因為聞到d咖哩好濃好香嘛~~

鹹雞真係好好味呀~~~~ 好有雞味, 又嫩滑, 連d雞皮都好好味, hey~~ 我無食哂d雞皮啦... (食咗一半咁啫... 😛

個薑蓉呢... 薑就刨得幾好, 不過蔥就大粒得滯, 調味都ok, 係d油就勁多, 我要用匙羹筆起哂d薑蔥先點到黎食.

而個菜飯就唔知係咪要就番個鹹雞, 所以就無味嘅, 不過d菜仲好新鮮, 唔會蒸到老哂.

其實個餐好大個o架, 連我呢d大食開嘅, 今次都食唔到照哂鏡, 仲差少少呀.

男友嘅咖哩果然好香濃, 唔算太辣, 不過可惜隻雪藏雞髀d肉好實, 所以就失咗少少分, 下次試吓豬扒/牛腩先, 應該會好好多.

鹹雞有得例牌($3x)上, 半隻就要$7x, 有機會都買個外賣返去食先~~

廚部d姐姐睇唔到店內嘅4部大小不同嘅電視, 不過我坐咁耐, 佢哋就一路播住mui姐同哥哥d歌, 仲要係好早期吓果d, 果然有taste! 😎

Posted on 23/03/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 我同coco都成日係個度食o架喎…
    又會咁都無撞見過嘅???
    我最鍾意係"霸王雞飯"呀~~
    雖然係雪雞,但都好好味o架~~~~~

    我都係第一次去啫, 咁都撞到就好邪o架喇…
    同埋我無妳哋咁有米, 成日都出街食嘛…
    都好, 下次就試吓先~~

    C

  2. 哈哈~~原來你真係同我同道中人喎~~~我勁鐘意食雞0架~~~點整我都鐘意食~~~~~HEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHE

    哈哈~~ 我真係點食都唔會厭o架, 最鍾意嘅飯盒就係切雞/油雞飯.
    雞頭/雞尖/雞腳/雞頸… haha~~ 總之除咗pat pat/雞子同雞潤, 咩都食!
    妳唔好同我爭呀~~ XDXDXD

    C

  3. 哇哈哈 ~ 你都去左食鹹雞飯呀 ~ 好介紹哩 ~
    佢間舖頭就真係幾逼下,但真係幾好食,所以坐得唔舒服都會照去啊 XDDD

    係呀~~ 好介紹呀~~ 唔該哂妳~~ 等妳搬入黎, 再發掘多D好食店tim呀!
    間舖遲d會裝修呀, 唔知係咪開大間d呢? 到時應該會好坐d.
    不過咩都假, 最緊要係d嘢好食, hahaha~~~

    C

  4. hey….我都係雞王~~好鐘意食雞架~~
    多數去"勝利道"..食泰妃雞…超級好食~~

    好多"雞王"呀~~~ Yeah~~~
    好喎, 有機會都去食吓"泰妃雞"先~~ ^o^
    幾年前, 近近地屯門工廠區熟食檔, 有間舖d油雞又係好好食o架, 每日都好快賣哂, 不過唔知而家仲有冇lu.

    妳哋記唔記得無雞食嘅日子幾難過呀? T_T
    果時若然有得食, 我一定會唔理"禽流感"o架!

    C

發表留言