Beaute de Kose購物記

img_1664_2.JPG原本一心想去買春季新色閃銀e/s, 不過已經全線賣清lu, 連幾時有貨都未知, 唯有再等吓tim啦. 😦

其實係因為我d積分要清喇, 所以要去換埋個cash bonus, 既然買唔到e/s, 就要咗個卸妝膏先, white succeed呢個幾好用o架, 又唔lup.

跟住見到美白mask做緊set裝, 送cleansing jelly oil, washing cream, cellgenic同double action嘅sample, 加埋我個d cash bonus, 都幾抵啦~~ 而且去完泰國, 都要美白吓先.

另外仲俾咗Cosme Decorte嘅cleansing & washing cream我試, 同埋我最想試嘅liposome, 不過呢個就算好用, 都會等到下個冬天先會買lu. 😛

我仲去咗Kanebo換Lunasol morning massage cream, Origins換light years ahead洗面, 同Mioggi換六角水水份精華, 收穫都幾豐富o架~~

跟住就去Coach睇吓個presentation, 其實我無留位o架, 所以都係諗住碰吓運氣, 入唔到去就走囉. 

去到見到人龍都唔係好長, 而且都無check reservation, 入到去都係填張咭仔, 完show之後就憑呢張咭換禮品, 係一個香味蠟燭黎o架, 仲用個好重料嘅紙盒裝住, 我好鍾意呀~~

見到cocktail d tarts好似好好味, 可惜呢排個肚唔爭氣, 所以都只可以眼白白睇住人食, 而我, 就只可以飲杯perrier囉...

其實個show好簡單, 不過就可以好近距離望住dproducts… 同靚靚models囉~~ 佢哋真係好瘦呀! 塊面又細喎...  

同埋仲要讚d staff, 明知我呢d都係攪攪陣無幫襯嘅人, 都依然好好笑容 , 唔錯呀!

*** 產品報告:

Origins light years ahead 洗面: 好似網友啡咁講, 好補濕, 不過我就唔鍾意佢有陣好酸嘅味, 同埋泡沫唔夠密.

Mioggi六角水水份精華: 都係好補濕, 而且又好爽, 仲唔貴tim, $2xx就有一支, 呢個應該會買lu, heehee~~ 

 

Posted on 16/03/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 8 則迴響.

  1. 0華~~~好勁喎d收護€~衰野~~

    Well… 都唔及妳去Shiseido打個轉喎… hahaha~~~

    C

  2. 哈哈~~邊度係呢~~~~~~~~

    有證有據… 唔駛扮嘢喎. 呵呵呵~~
    p.s. 妳轉咗會員counter未呀? 我都想搵番個好counter呀, 跟開果個去咗好遠…

    C

  3. 點解有得去coach 既presentation 既??

    我係海港城office club member, 個function係海港城email通知嘅.
    妳都去join啦, 佢哋個個月都有好嘢o架~~ ^o^

    C

  4. 見到你啲戰利品好開心呀, 我就有排都未買得住喇…

    妳知我都唔係成日買嘢o架啦…
    不過呢排要清哂d membership bonus, 同埋生日月又有優惠嘛~~
    妳唔駛買都大把嘢用啦, 返屋企(甚至喺office)攤開d嘢黎睇, 咪一樣好開心同滿足. heehee~~

    C

  5. 我office 唔o係海港城都得架咩?!?!

    得o架, 而且都無得check啦.
    只係有時佢會有d lunchtime offer, 唔喺附近返工就去唔到囉.

    C

  6. 咁佢會唔會要我填o係咩公司返工架….
    =p

    我都唔係好記得, 不過其實無咩嘢填o架, 好似都係要tick喺邊座bldg返工o架咋, 有人咩都唔tick都一樣攞到, heehee~~
    上網apply先啦, 好快就有咭, 攞咭果陣都係只會對id no.
    放心啦, 佢哋都係想多d人行個場啫… forum有好多人都做咗member喇.

    C

  7. 可以上網apply?
    咩link 呀?

    冇嘢呀??? 一個海港, 只得一個海港城之嘛… hahahaha~~~
    http://www.harbourcity.com.hk/

    C

  8. 真係好多收獲喎~
    我如無意外都想買一個coach返工..我都好鍾意coach的.
    不過仲搵緊有無一個更好的選擇呢!

    heehee~~
    今次d款係幾好o架, 有d仲好young tim, 我都搵緊大大個手袋, 不過我唔會買貴袋o架. ^m^

    C

發表迴響

