古著

img_1663_2.JPG一套靚靚嘅Snoopy睡衣, 陪咗我幾年之後, 終於都躹躬儘粹lu...

我見果兩個大印花公仔仲好新淨, 所以就剪落黎做紀念, (haha~~ 好白痴~~)話唔定第時將佢哋可以黐落其他嘢度呢!

其實我有呢個習慣好耐o架喇, 除咗仲著得嘅衫我會攞去回收之外, d好殘好舊嘅衫, 棉質嘅就會留番, 第時剪開做抺布, 恤衫就會剪哂d鈕落黎, 實有用o架, 補衫又好, 織冷衫又好, 都唔駛特登去買啦~~ 有時d lace仲可以做吓小手工tim, 唔... 不過我唔識o架. 哈~~

Posted on 15/03/2007, in 私物獻世. Bookmark the permalink. 發表留言.

發表迴響

