The Notebook

一直都唔算得上係戲迷, 但每逢電視有好似好好睇嘅電影, 都唔會放過.

呢套唔知係幾時拍嘅呢? 我初初以為係一段悲壯嘅愛情故事, 但原來就好似男主角喺片頭嘅獨白所講: 我只係一個平凡嘅男人, 過住一d平凡嘅生活... (大意係咁)

其實都唔知係唔係咁平凡, 男女主角喺輕狂歲月, 一次邂逅造就成一段summer romance, 之後又係父母阻隔, 然後分開多年又走番埋一齊... 

成套戲都無咩震撼場面/經典拍攝技巧, 最感動我嘅, 唔係年輕時嘅要生要死嘅愛情片段, 而係男主角對女主角最後嘅不離不棄, 如果背後無天荒地老嘅愛, 又點可能承受得到一次又一次錐心嘅痛?

情深意重, 其實都係一個好大嘅包袱, 如果我係女主角... 我估每當清醒嘅時候, 我會情願男主角已經放棄咗自己, 都唔想見佢咁痛苦咁對住自己...

唔知你身邊果位, 到晚年時會點對你? 而你, 到時又會點對佢呢?

 

Posted on 13/03/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 發表留言.

發表迴響

