教D80如何分身

自從買咗部D80之後, 花門男友由初初被迫為咗幫我影畢業相而練習攝影, 影吓影吓... 到而家, 就變為開始同我爭機影嘞.

影得咁開心, 都係拜科技所賜, 因為可以即時睇到張相影得好唔好, 甚至影得有幾靚, 的而且確係一個好大嘅誘惑!

我以前用菲林機, 又要影哂36張先有得曬相, 曬哂出黎先知張相唔得, 都未必有機會再影過, 就算影得好好, 但如果影果時懶, 無做功課mark低, 我係唔會知自己係點影到出黎嘅... 

不過而家影相, 就咩都唔駛做lu, 部相機會自動記錄張相係點影, d資料又會跟住張相過埋去電腦, 啱哂我呢d懶人啦! haha~~

早喺年頭, 我已經諗住會去維園影花展, 點知同花門男友講開, 佢咁啱有假放, 正當我苦思緊點樣一齊去用一部機影時, 佢就拋咗一句: 

”既然妳唔得閒, 咁果日我就自己去影啦~~”

What? 捉咗隻老鼠入米缸喇今次!!!

  {今屆花展資料}

Posted on 12/03/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 今年花展係3月17日至25日呀! 快d去啦~ 哈.

    16號就開始喇~~ 而家就係諗緊16號去, 因為17號晚要上堂, 而且星期六/日都會好多人.
    妳同妳hubby會唔會去呀?

    C

  2. 我都想去影…不過無dslr 喎.

    我記得妳果部panasonic都有淺景深家嘛, right? 咁就比起普通傻瓜, 都應該影到d靚相嘅.
    不過而家d花好殘lu, 我都唔諗住去影特寫, 不過, 我估影display就還可以…

    C

發表迴響

