明知又如何?

呢幾年讀書, 雖然非常辛苦, 但都總算大步檻過, 而今次... 我真係... 唔知點接招... 

係~~ 我肥咗喇... 

雖然有哂心理準備, 一早預知結果, 但當望著 [fail] 呢個無情嘅大字, 個心, 都係會戚住戚住...

其實讀bbq之前, 我都預咗(至低限度)有一科要肥一次, 另一科要肥兩次, 不過, 當第一科讀到我無哂信心, 連份卷有成20分無答, 都過到關之後, 我諗住今趟係會有運行o架, 點不知... 

唉~~ 唔係妳嘅, 始終都唔係妳嘅...

不過, 點解要嘥咗我一個聖誕喎??? @#$%@&*(#

睇咗成績之後, 成晚個人都呆吓呆吓, 咩都唔想諗, 好在都無喪失個人意志, 仲食到半個pizza hut三重芝心批, haha~~ 

之但係, 夜深人靜, 咪又輾轉反側...

係唔輸得? 定唔忿氣?   

Posted on 08/03/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 哈哈.. 算啦..都考完lor成績又出埋~
    條氣唔順就梗有d啦~
    笑笑~~

    我都想笑得出…
    雖然我都知呢個唔係咩天大嘅事, 只係諗起: 如果繼續落去, 就要再捱多半年… 覺得好灰嘛.
    等我吽多一兩日, 應該又一條好漢o架喇. ^^
    Thanks, Fat Bean.

    C

  2. 從好方面諗,有一科passed已經好過Fanny啦 (哈哈~);悲觀方面諗,才會覺得唔上唔落啊!
    4月尾暫時都會報另外兩科其中一科(跟大隊),但未決定今次會否報回Module C呢。

    仲有呀,次次都唔記得講…..妳隻畢業禮VCD我有睇曬,整得好"正"呀,D相又影得靚、D歌又夾。多謝妳呀!

    點同呢, 我早過妳哋開始讀o架嘛, 而我個人又真係幾悲觀o架… haha~~
    黎緊都係得A同C, Pm同So就一定去A o架啦, 我就係想睇吓妳哋會點揀, 因為重考之餘又報新科, 好易會兩頭唔到岸嘛, 所以真係要好好考慮清楚, 檢視自己嘅能力囉… 同埋有冇戰友都好緊要o架!

    haha~~ 多謝! 男友影得唔錯啦… 我又執得唔錯… XDXDXD
    其實揀歌都揀咗好多首o架, 有d歌輯落去又好似好肉麻咁, 最後都要換過第二首, heehee~~
    難得妳鍾意, 咁我就放心喇~~
    橫掂我都整咗d video出黎, 咪俾埋大家做個記念囉.
    btw, 我仲等緊妳d相o架! ;-p

    C

發表迴響

