花門的神奇magnetic field

我相信: 我同我部手提電話, 係相沖兼相勀嘅.

但凡我隨手就可以聽電話嘅情況下, 絕大部份時間, 我部手機係唔會響咕喎, 不過, 只要我離開部手機一定範圍, 大部份要搵我嘅人呢, 就會係呢d時候call我嘞, 真係有95%準, 勁過9型人格!

案例1: 洗緊嘢, 特別係成手都係泡果陣...

(意味住當我沖走d泡, 印一印對手, 行去攞起個手機果一剎, 電話就唔再響...)

案例2: 入bathroom, 做咩都好, 總之係開始做嘢之際...

(真係愛莫能助...)

案例3: 喺屋企, 手機放喺廳, 行到入房就響, vice versa...

(行得番轉頭, 咪又唔再響...)

案例4: on the bus, 手機放喺袋, 個袋又放喺大脾...

(總之距離遠, 架車又嘈又震, 到sense到有call, 都太遲lu...)

所以, 假若閣下曾經一call即搵到我, 你果下真係好好彩o架~~ 

* 為咗3月7號而加按 *

(不過, 今日, 我係唔會俾d同學仔搵到我o架喇, 

唉... 無論個result係點都好, 都等我消化一晚先講啦, good luck for u all! )

Posted on 07/03/2007, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 1 則迴響.

  1. 哈哈哈~~~比你笑死~~~~

    真人真事黎o架! hee~~

    C

發表迴響

