元宵前夕

知道今年有綵燈會, 心思思想去影吓相, 花門哥知道咗, 就話不如早d去佢度食飯, 然後同佢哋一家大小一齊去喎.

原來小鬼們前一晚開幕都落過去睇, 不過就人山人海, 於是好快就要返屋企lu.

我哋落到去, 都已經好多人喇, 本來我係諗住淨係影燈, 不過既然都同佢哋一齊去咯, 所以都影吓人啦~~ 攪到不停要轉mode, 又要記住幾時唔用得閃光燈, 都好忙亂o架!

Heehee~~ 係咁意俾少少 綵燈 相大家睇吓啦~~ 為咗可以load得快d, 我將個解像度校低咗好多, 唔好介意...

Posted on 05/03/2007, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 你去0左邊個花燈會呀????

    天水圍城, 是也~~
    好幾區都有, 咁妳有冇去?

    C

  2. 你住0向果邊呀???

    我無呀~~果晚都無出去~~都係0向HOME玩WII呀~~不過夜晚我都有煮糖丸食呀~~~~

    唔算係, 不過都幾近, 我住屯門嘅.
    我啱啱先同麗達講我今年仲未食湯丸咋… 我仲想自己整黎食tim… :-p

    C

  3. 咁你快啲食, 補番數啦…

    咪引我住啦, 未得閒搓粉呀… haha~~

    C

發表迴響

