萬呎高空上

Haha~~ 其實都唔知有幾高o架... 

記得去旅行果日係要摸黑出門, 去到機場都未見光, 仲有雨粉tim, 不過聽聞高空上嘅紫外線超強, 所以我都袋定支Clinique SPF40防曬sample, 準備上機時就搽. 

乘坐嘅航機, 俾咗好多探索嘅機會俾我, 因為如果唔去認真研究, 係唔會知道邊d嘢係唔會陪自己搭飛機嘅...

我坐正窗口位, 由飛機不斷穿越雲層, 直到騰雲駕霧, 我都好清楚, 因為後面嘅小妹妹會報告俾我聽, heehee~~ 不過d雲係真係好靚嘅...

一直到望得到d海岸, 我醒起... 我仲未搽防曬... @_@ 

拿拿臨攞佢出黎補牢, 一擰開個蓋, d fluid即刻俾氣壓逼到係咁湧出黎, stop都stop唔到, 唯有同佢鬥快啦, 唔係就成支搽哂o架喇... 

果晚, 塊面多咗2個小黑, haha~~ 下次唔好咁大意喇. 

不過呢隻又真係幾好用喎, 去到Thai日日用, 都唔覺lup, 而且曬足咁多日, 塊面都無再黑到喇, 唔錯~~

Posted on 04/03/2007, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 1 則迴響.

  1. 唔記得同你講, 我3月9號去馬來西亞+星加坡呀…

    咦? 唔去泰國嗱? 仲諗住請妳喺泰國飲椰青tim, 慳番, haha~~
    會去5日定7日呀? 我都係試過stay一日Singapore咋…
    記住影多d三點式相返黎呀!

    C

發表迴響

